کد خبر: 680742
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
مجازستان به روایت «فردا»
«فردا» بصورت هفتگی صفحات برخی از چهره های سرشناس و دغدغه های آن ها را که در اینستاگرام منتشر می شود، بررسی می نماید ...
سرویس خواندنی‌های «فردا»؛ رواج شبکه اجتماعی موبایلی اینستاگرام و همراه آن باز شدن برخی صفحات اجتماعی به نام بازیگران، هنرمندان و یا ورزشکاران همواره مور توجه افکار عمومی بوده است تا حدی که برخی از این صفحات مانند صفحه  «بچه پولدارهای تهرانی»  با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های غربی روبرو گشته است.

اما «فردا»در نظر دارد  در بخش « مجازستان» خود بصورت هفتگی صفحات برخی از این چهره های سرشناس و دغدغه های آنان را که در اینستاگرام منتشر می شود، بررسی نماید:

1)نرگس آبیار: کارگردان زن سینمای ایران که با فیلم سینمایی شیار 144 به شهرت رسید در آخرین پست اینستاگرامی خود این عکس را همراه با زیر نویس آن به نمایش گذارده است.



السلام علیک یا زینب الصبور


2)سحر جعفری جوزانی: که مدت هاست از وی در سینما و تلویزیونی آثاری به نمایش گذاشته نشده در اینستاگرام خود عکسی از آخرین شب فیلمبرداری کار جدید خود منتشر کرده است.



آخرین شب فیلمبرداری در کیگا

3) رضا قوچان نژاد( بازیکن تیم ملی فوتبال): عکسی از وی در صفحه شخصی اش منتشر شده که به آخرین روز اردوی تیم ملی ایران در پرتغال اشاره دارد.
 


با بچه ها آخرین روز در پرتغال

4- بچه های فقیر تهران: این صفحه که در برابر صفحه بچه پولدارهای تهرانی باز شده است در آخرین پست خود به یک کودک کار که در حال واکس زن زدن  کفش است، اشاره می کند.



بچه های فقیر تهران

5- پژمان جمشیدی( بازیکن سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال): این بازیکن که به تازگی پا به عرصه هنر و موسیقی نیز گذاشته است با تصویری از علی انصاریان در نمایی از یک فیلم سینمایی به تبلیغ فیلم وی پرداخته است.



تبلیغ پژمان جمشیدی برای هم تیمی اش


6- پریوش نظریه: این بازیگر که به تازگی مجموعه مدینه را در تلویزیون از او مشاهده کرده‌ایم، دوستان اینستاگرامی خود را به مطالعه کتاب های زیر دعوت کرده است.



پیشنهاد پرویوش نظریه برای مطالعه

7- بهار رهنما: که با عنوان زن بارانی در صفحات اینستاگرامی شناخته شده  تصویری از خود در جشنواره همدان آورده است.



خداحافظی با جشنواره همدان و پابوس باباطاهر عریان عزیز

8- ترانه علی دوستی: آخرین پست این بازیگر مشهور از سلفی خود در دندانپزشکی می باشد.



سلفی ترسناک پیش از کشیدن دندان

9- شهاب مرادی: نامی آشنا در صفحات اینستاگرام که آخرین پست آن برای شرکت مردم در پیامک برنامه خندوانه برای شکار ممنوع آورده شده است. 


سلام ديشب در دومين برنامه خندوانه در راستاي ترويج و تمرين مهرباني خواهش كردم از مخاطبين مهربان براي ايجاد ممنوعيت قانوني شكار تا سال١٤٠٠ همه با هم گام موثري را برداريم از طريق ارسال پيامك به برنامه خندوانه و در كنار آن از هر طريقي كه برايتان مقدور است موافقت تان را با ممنوعيت شكار اعلام كنيد در شبكه هاي اجتماعي با هشتك  تكرار برنامه امروز ساعت يازده و هفده از شبكه نسيم لطفا همراهي كنيد تا جلوگيري شود از اين بي رحمي فراگير با جانوران ريز و درشت بي پناه و به پيشگاه امام رئوف؛ ضامن آهو صلواتي بفرستيم

10- صابر ابر: بازیگر جوان سینمای ایران که همواره عکس های جالب و پر محتوایی از وی در صفحات اینستاگرام شاهد هستیم.

باید صندلیم را به کوچه ببرم و در نور ریسه ها فکر کنم. باید به شاپرک گمشده کوچه فقط نگاه نکنم! باید به همسایگانم کاسه های پر از یاس بدهم و صبرکنم که بخندند! باید منتظر خبر خوبی باشم! باید کاری بکنم که جانم تازه شود. من خدا را دارم. کسی چه می داند شاید آنکه امروز به من نان تعارف کرد او بود....

11-علی ضیا(مجری تلویزیون): این مجری برنامه پربیننده "بعضی ها" را از عید قربان تا عید غدیر به روی آنتن برد و با استقبال زیادی روبرو گشت. آخرین پست وی در ذیل آمده است.


قبل از تو به دوربین هم دقت نمی کردم حالا حواسم هست چگونه دوربین مرا نشان دهد می خواهم از هر زاویه به چشم تو بیایم زاویه دید تو مهم است من طرفدار شمام حضرت درد دل ها

12- سعید معروف( بازیکن تیم ملی والیبال): این بازیکن موفق شده به همراه دیگر هم تیمی هایش مدال طلای آسیای اینچئون را برای ایران به ارمغان بیاورد.



قبل از کنسرت سون

13- مهناز افشار: بازیگر سینما که به تازگی قصد دارد در  مجموعه های شبکه خانگی نیز ورود پیدا کند.



گریم مجموعه عشق تعطیل نیست/ اولین حضور در شبکه خانگی

14: کامران نجف زاده: خبرنگار معروف تلویزیون و رسانه . در آخرین سفر خود به نجف اشرف این تصویر را در صفحه اینتساگرام خود گذاشته است.



نجف زاده در نجف اشرف

15: سید محمد موسوی(بازیکن تیم ملی والیبال): در آخرین پست خود عکسی از خود به همراه بهنام تشکر دریک شب به یادماندنی  آورده است.



یک شب به یاد موندنی که در آینده نزدیک می گم چه شبی بود

16: رامبد جوان( بازیگر طنز): این بازیگر طنز که این روزها در شبکه نسیم برنامه خندوانه را از او می بینیم در اینستاگرام خود کاریکاتور با موضوع وضعیت قرمز آب گذاشته است.



قرمزته! قرمزته!! وضعیت آب. ما باهم درست مصرف میکنیم، به شماره برنامه خندوانه. 3000058 پیامک ارسال میکنیم چون ما خیلی خوب و با حالیم. :-D ;-)

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
افسانه عاملی
|
UNITED STATES
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
0
چرا عکسها را کامل نشان نمیدید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
0
0
مسخره ها
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار