کد خبر: 680465
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
طی نیمه نخست امسال 6 پروژه عمرانی برای تکمیل زیرساخت‌های صنعتی شهرک صنعتی بجنورد 2 اجرا شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی با اعلام این خبر طرح‌های مذکور را شامل تکمیل روشنایی شهرک صنعتی، برق‌رسانی به زون واحدهای صنفی ، افزایش ظرفیت تلفن و راه‌اندازی اینترنت پرسرعت شهرک عنوان کرد.

محمد علی یوسفی افزود: شهرک صنعتی بیدک با مساحت بیش از170 هکتار در مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد که با امکانات زیرساختی مناسب، آماده جذب سرمایه گذاران صنعتی است.

وی ادامه داد: تا کنون حدود 150 قرارداد صنعتی در این شهرک منعقد شده استکه 36 واحد به بهره برداری رسیده و مابقی در حال ساخت و ساز می‌باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: با فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی برای رسیدن به اهداف صنعتی و حمایت از سرمایه گذاران اقدام عملی انجام شده است.

وی به موقعیت مکانی شهرک صنعتی بیدک اشاره کرد و افزود: مجاورت این شهرک صنعتی با مرکز استان و منطقه ویژه اقتصادی موقعیت مناسبی را برای متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد: وجود اولین مرکز فناوری و کسب و کار خراسان شمالی در شهرک صنعتی شماره 2 بجنورد و استقرار مشاورین صنعتی در این مرکز، دسترسی واحدهای صنعتی و متقاضیان سرمایه گذاری را به دانش روز و مشاوره های متعدد مورد نیاز صنایع، فراهم کرده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار