کد خبر: 680456
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
عضو شورای شهر ایلام:
ایوب غیاثی گفت:خوشبختانه در حال حاضر فضای همدلی و همکاری در اعضای شورای شهر و شهرداری ایلام برقرار است و اعضای شورای شهر ایلام آنچه که باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم تدوین و طراحی کنند اهتمام ویژه دارند.
ازادپور
راهگشایی ترافیکی از اولویت‌ها و نیازهای شهر ایلام 

وی گفت:اعضای شورای شهر ایلام در راستای ارائه خدمات به مردم فعالیت‌های شهرداری را رصد کرده و آنچه که خدمات در شهر ایلام توسط شهرداری اجرایی و محقق می‌شود توسط اعضای شورای شهر ایلام ارزیابی و بررسی می‌شود تا نتایج مثبتی از این تلاش‌ها باقی بماند.

وی ادامه داد: پروژه‌های مختلفی در شهر ایلام در دست اقدام و اجرای شهرداری بوده که بخشی از این پروژه‌ها به مرحله پایانی نزدیک شده و بخشی نیز به صورت کامل پایان یافته است. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در این راستا صورت گرفته تعریض خیابان آیت‌الله حیدری بوده که فاز اول آن اجرایی شده که در صدد اجرای فاز دوم این طرح هستیم.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر در صدد رفع موانع و مشکلات پیش روی اجرای این طرح بوده که موفقیت‌هایی نیز در این زمینه حاصل شده که مدیون همکاری و تعامل اعضای شورای شهر با شهرداری ایلام هستیم.

* آسفالت معابر ایلام اولویت اساسی شورای شهر است

غیاثی تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری شورای شهر ایلام با همکاری شهرداری اجرای عملیات آسفالت معابر و مرمت معابر بوده که با برنامه‌ریزی لازم کارهایی مثبتی در این زمینه صورت گرفته است که جای تقدیر و خرسندی دارد.

عضو شورای شهر ایلام گفت:راهگشایی‌های ترافیکی یکی دیگر از برنامه‌های اساسی و اصولی شهرداری و اعضای شورای شهر ایلام بوده که مدنظر مسئولان امر قرار گرفته است و جزو اولویت‌های اساسی شهر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد:ایجاد و توسعه فضای سبز در شهر ایلام از دیگر نیازمندی‌های شهر ایلام بوده که این مهم نیز مورد عنایت واقع شده و مصداق آن پل شهید رضایی‌نژاد و بلوار دانشجو بوده و در سایر بخش‌های شهر ایلام تحقق این مهم قابل لمس است.

این مسئول اضافه کرد:برنامه‌های تدوین شده از سوی شورای شهر توسط شهرداری ایلام با دقت نظر خاصی اجرایی و محقق شده که امیدواریم این روند همچنان استمرار داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر