کد خبر: 678272
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
عجيب‌ترين نکته فهرست تيم ملي؛
در حالي که قرار است تنها چهار گلر به اردوي تيم ملي در پرتغال اعزام شوند، در ليست اوليه نام 7 گلر به چشم مي‌خورد.
به گزارش "ورزش سه"، در ليست اوليه تيم‌ملي براي حضور در اردوي ليسبون نام هفت گلر به چشم مي‌خورد که گفته مي‌شود در آخرين لحظات نام 3 گلر از اين ليست حذف خواهد شد. بايد ديد از جمع عليرضا حقيقي، محسن فروزان، بيرانوند، احمدي، رحمتي، داوري و مکاني قرعه به نام کداميک مي‌خورد و جزو 26 بازيکن اعزامي به پرتغال خواهند بود.

علیرضا حقیقی

وقتي در آخرين لحظات مشخص شد قرار است به عنوان گلر شماره يک از دروازه تيم ملي را در جام جهاني محافظت کند کمتر کسي فکر مي کرد حقيقي يکي از مهره‌هاي قابل اتکاي تيم ملي در آن تورنمنت باشد. با اين حال حقيقي از آن فرصت استفاده کرد و حالا در بين بازیکنان ايراني تنها کسي است که در يک ليگ معتبر اروپايي بازي مي‌کند. به نظر محال می‌رسد حقيقي پيراهن شماره يک را به دروازه‌بان ديگر واگذار کند.

سوشا مکانی

عليرغم درخشش در نيم فصل دوم در ترکيب فولاد، نتوانست نظر کي‌روش و گاسپار را به خود جلب کند و جايي در ترکيب سه نفره گلر‌هاي دعوت شده نداشت. سوشا در اين فصل به پرسپوليس آمد و هنوز نتوانسته شرايط ايده‌آلي را در اين تيم تجربه کند و عليرغم تزلزل در دو بازي گذشته باز از سوي کي‌روش دعوت شده، اما بعيد به نظر مي‌رسد فعلا فرصتي براي عرض اندام به او داده شود، مگر اينکه اتفاق خاصي بيفتد.

علیرضا بیرانوند

تا آخرين لحظات هم در اردوي پيش از جام جهاني حضور داشت اما از ليست خط خورد. دروازه‌بان نفت تهران که بعد از خروج سوشا مکاني از ترکيب نفت فرصت عرض‌اندام بيشتري پيدا کرد در اين فصل هم در ترکيب تيم منصوريان خوب کار کرده اما به نظر مي‌رسد کم تجربگي او باز هم اين فرصت را به او ندهد تا جايي در جمع ملي‌پوشان اصلي داشته باشد.

دانیل داوری

درواز‌ه‌بان دورگه تيم ملي حتي زماني که به عنوان تنها بازیکن فوتبال ايران در بوندسليگا فعاليت مي‌کرد در قواره شماره يک تيم ملي نشان نداد و حضور در ترکيب تيم ملي در ديداري تدارکاتي (گينه) و عملکرد ضعيفش باعث شد مدافعانش هم به توانايي‌هايش حداقل در تيم ملي ايران به شک بيفتند. دنيل اعلام کرده به خاطر شرايط خانوادگي در اردوي پرتغال هم حاضر نخواهد شد.

محسن فروزان

گلر اين فصل استقلال که با ارايه توانايي‌هايش در گسترش فولاد توانست به جمع آبي‌پوشان بيايد در اين فصل هم عليرغم مصدوميت مدافعان اين تيم توانسته شرايط خوبي در دروازه اين تيم به وجود بياورد. بعد از 5 بازي بدون گل خورده در ترکيب استقلال در اوایل فصل، به اردوي تيم ملي هم دعوت شد و البته کار سختي براي ارايه توانايي‌‌هايش به کارلوس کي‌روش خواهد داشت.

رحمان احمدی

عليرغم درخشش در بازي‌هاي پاياني تيم ملي در مقدماتي جام جهاني، بعد از مشکلاتي که بيماري دخترش براي او به وجود آورد، از ترکيب تيم ملي و سپاهان خارج شد و در اين فصل هم نتوانسته به رحمان احمدي سابق تبديل شود. نيمکت نشيني‌هاي پياپي و دوري از ترکيب که گفته مي‌شود به دليل مصدوميت بوده او را از تيم ملي دور کرده و رابطه نزديکش با گاسپار سبب شده تا در جمع نفرات تيم ملي قرار بگيرد. هرچند احتمال خط خوردن او چندان دور از انتظار نيست.

سید مهدی رحمتی

بعد از اظهار نظر صريح درباره کارلوس کي‌روش و موضع‌گيري هم‌تيمي‌هايش از ترکيب تيم ملي دور شد و عذرخواهي هم باعث نشد که کي‌روش به او اعتماد کند. گلر سابق استقلال که در اين فصل در پيکان دروازه‌باني مي‌کند بار ديگر از سوي کي‌روش دعوت شده و هرچند گفته مي‌شود با توجه به اينکه ويزا و پاسپورت او براي اردوي پرتغال دريافت نشده در نهايت خط خواهد خورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار