کد خبر: 677784
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
معاون روابط عمومی بسیج خبر داد:
اسماعیل احمدی گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور ۱۴۳ ناشر داخلی و خارجی و ۵۵۰۰ کتاب در این حوزه از موثرترین اقدامات هفته دفاع مقدس بود.
به گزارش خبرگزاری بسیج، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس گفت: این نمایشگاه با حضور 143 ناشر داخلی و خارجی و 5500 کتاب در این حوزه از موثرترین اقدامات هفته دفاع مقدس بود.

احمدی با اشاره به کیفیت کتاب های دفاع مقدس تصریح کرد: تقریظ مقام معظم رهبری بر کتب دفاع مقدس حکایت از غنا و محتوای ارزنده ی غالب این کتب دارد که روز به روز بر خوانندگان و علاقمندان نیز افزوده می شود.

وی در خصوص نمایشگاه امسال که برای پنجمین سال متوالی برگزار می شود ادامه داد: کیفیت کتاب ها هم به لحاظ شکل و هم محتوا ارتقاء یافته است که البته برای جلب و جذب بیشتر مخاطبان به ویژه نوجوانان و جوانان نیازمند دقت و تنوع و ابتکار بیشتری در این موضوع هستیم.

مشاور ریاست سازمان بسیج به مراسم اختتامیه نمایشگاه نیز اشاره نموده و خاطرنشان کرد: اگر چه نمایشگاه تا 11 مهر(روزجمعه) ادامه خواهد یافت لیکن بنا به تدبیر مسئولان نمایشگاه، آیین اختتامیه روز 4شنبه 9 مهر ماه از ساعت 9 صبح در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد که سخنرانان اصلی این مراسم رییس مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان بسیج مستضعفین خواهند بود.

گفتنی است این نمایشگاه از 3 تا 11 مهر همه روزه 9 صبح تا 8 شب پذیرای علاقمندان در باغ موزه دفاع مقدس
می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار