کد خبر: 677022
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
با قرائت پیام مقام معظم رهبری برگزار شد
در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور، باحضور استاندار، مدیرکل بنیاد استان ایلام، مراسم معنوی مهمانی لاله ها در گلزار شهدای صالح آباد با شکوه خاصی برگزار گردید.
 
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و آزادگان ورزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، پایمردیها و تلاشهای مجدانه آنان را یک نکته درخشان و ستودنی در تاریخ جهان ذکرکرد.
 
 " رستمیان" در ادامه ازمساعدتهای استاندارایلام و معاونت ریاست جمهوری درخصوص ساماندهی گلزار شهدای صالح آباد تقدیر کرد و افزود: امیدوایم سایر مسئولان استانی نیز در راستای رفع مشکلات جامعه ایثارگری با همکاری وهمدلی، به یاری این عزیزان بشتابند.
 
 در ادامه  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، با قرائت پیام مقام معظم رهبری که به همین مناسبت صادر شده بود از حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان در این مراسم معنوی تقدیر و تشکر کرد.
 در پایان این مراسم، مسئولین استانی با اهدای گل در مقابل ساحت مقدس شهیدان ادای احترام نموده و مراسم معنوی مهمانی لاله ها را گرامی داشتند.
 لازم به ذکر است، بنا به اخبار رسیده از سوی همکاران در سراسر استان ایلام، نظیر این مراسم در شهرهای مهران، دهلران، دره شهر، آبدانان، سرابله، ایوان، لومار، بدره و ملکشاهی به همت بنیاد استان ایلام با شکوه خاصی برگزار گردیده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر