کد خبر: 677019
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
امام جمعه دره شهر
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه ناحیه دره شهر با حضور فرماندار و امام جمعه دره شهر، فرماندهان نظامی و انتظامی و نیروهای یگانهای نظامی و انتظامی برگزار شد.
ازادپور
امام جمعه دره شهر در این آیین حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد قنبربیگی افزود:ولایت و ولایتمداری مردم ،فداکاری و شجاعت و روح اعتماد بنفس ملت باعث مقاومت و پیروزی 8 ساله دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه وقتی انسان یک دشمن قسم خورده و خونخوار مقابل خود می بیند تمام استعدادهایش را رو میکند تصریح کرد:تحریمهای زمان جنگ و تحریمهای بی سابقه چند سال اخیر یک نعمت برای ما بود زیرا باعث شد استعدادهای ما شکوفا شود و اکنون یکی از کشورهای مقتدر و خودکفا در جهان هستیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دره شهرخاطر نشان کرد: امریکا و هم پیمانانش وقتی نمیتوانند بر کشوری چیره شوند مردم آن کشور را به مشقت می اندازند، اما این حیله آنها درایران اسلامی به برکت وجود رهبری با بصیرت برای آنها جواب عکس داد و اکنون ایران از کشورهای مقتدر و تاثیر گذار در جهان است.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه دره شهر گفت:تا وقتی فتنه هست دفاع مقدس هم وجود دارد.

سرگرد رحیم طهماسبی افزود: پیام خون شهدا امر به معروف و نهی از منکر است و ما باید تا آخرین قطره خونمان راه شهدا را ادامه دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر