کد خبر: 676761
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
طرح برخورد با موتورسیکلت سوران متخلف در ماههای شهریور و مهر سالجاری افزایش چشمگیری تر یافته و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت .

رئیس پلیس راهور شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه 30درصد تصادفات موتورسوران منجر به فوت سرنشنیان موتورسیکلت میگردد، در سطح این شهرستان با موتور سواران فاقد کلاه ایمنی به شدت برخورد می شود .

سرگردقباد قیطاسی افزود : پلیس راهور براساس ماده 20رسیدگی به تخلفات راهنمایی ورانندگی، در جهت حفظ امنیت جانی راکبین،با موتورسورانی که ازکلاه ایمنی استفاده نمی کنند به شدت برخورد می نمایند و برای مرحله نخست یک هفته و برای دومین با ر به مدت یک ماه موتور سیکلت آنها در پارکینگ متوقف خواهد شد .

وی ادامه داد: بیش از65 درصد تصادفات جرحی، مربوط به برخورد وسایل نقلیهبا عابرین پیاده است که با همکاری دستگاههای مختلف شهرستان اعم از آموزش و پرورش و شهرداری و رسانه های جمعی شهرستان ، هشدارهای ترافیکی و آموزشهای لازم با نصب بنر و درج اطلاعیه ها در رسانه ها ارائه می شود .

قیطاسیدر خصوص اقدامات آموزشی برای دانش آموزان و رانندگان گفت : ضمن نظارت و کنترل دقیق سرویس مدارس توسط عوامل پلیس راهور ، کلیه سرویسهای مدارس از نظر صحت و سلامت کامل راننده ، معتبر بودن مدارک راننده و خودرو ، داشتن بیمه نامه و معاینه فنی خودرو، داشتن کمربند ایمنی و ... برای سرویس مدارس مجوز فعلیت صادر و با متخلیفن برخورد قانونی بعمل خواهد آمد .

وی افزود :باهمکاری بعمل آمده با آموزش و پرورش ، کارشناسان مجرب راهنمایی و رانندگی با حضور درکلیه مدارس شهرستان و ارائه آموزشهای لازم در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک و ارتقا ضریب ایمنی دانش آموزان ، سرویس مدارس را نیز مورد بازدید قرار خواهند داد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار