کد خبر: 676407
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از تخصیص اعتبار 3 میلیارد و 234 میلیون ریالی برای اجرای طرح هادی روستای آیدیشه میاندوآب خبر داد.

محمود بدلی با بیان اینکه روستای آیدیشه میاندوآب 266 خانوار با 880 نفر جمعیت دارد که تاکنون 70 خانوار از تسهیلات ساخت مسکن مقاوم در این روستا بهره‌مند شدند گفت: ساماندهی و مسیرگشایی معابر، خاک‌برداری و خاکریزی، اجرای جوی، سنگ فرش، کانال و دیوارسنگی، آسفالت معابر، ایجاد فضای سبز و... از اقدامات انجام شده در قالب اجرای طرح هادی است.

وی سنددار کردن اماکن روستایی را از جمله اقدامات در حوزه عمران روستایی عنوان کرد و افزود: 190 فقره از اماکن روستایی روستای آیدیشه میاندوآب سنددار شده است.

بدلی ادامه داد: تهیه و ارائه طرح‌های لازم برای بازسازی و نوسازی مناطق مسکونی آسیب دیده در اثر سیل، زلزله و سایر سوانح طبیعی و اجرای آن‌ها با مشارکت مردم و هماهنگی با سایر سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط و زمینه‌سازی و برنامه‌ریزی جهت سنددار کردن اماکن روستایی از جمله وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی افزود: ساخت واحدهای مسکونی مقاوم در مقابل سوانح طبیعی در دستور کار بوده و در ساخت و سازهای روستایی برای دستیابی به مسکن روستایی مقاوم موضوع ساخت و ساز اصولی با نظارت مناسب باید مدنظر باشد.

وی افزود: امور نظارت و ارزیابی امور عمرانی، امور زمین و امور فنی و مطالعات امور عمرانی از جمله وظایف در حوزه معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار