کد خبر: 674728
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
امام جمعه موقت خرم آباد:
امام جمعه موقت خرم آباد، گفت: قانونگرایی و عمل به وظایف ذاتی خواسته مردم از مسئولان است
حجت الاسلام قاسم متقی نیا،امام جمعه موقت خرم آباد، اظهار کرد: قانون گرایی و انجام وظایف ذاتی خواسته مردم از مسئولیت است.
 وی، با بیان اینکه مدیریت جهادی به معنی تلاش چند برابر است، افزود: انجام  وظیفه کارمندان ادارات با مدیریت جهادی سازگار است.

 حجت الاسلام متقی نیا، اظهار کرد: عدم تجملات و عدم اصراف در سازمان ها از دیگر نکاتی است که خواسته مردم از مسئولان دستگاه ها و نهاد های اجرایی است.

 وی، یادآور شد: مسئولان بدانند مسأله داشتن برنامه استراتژی و توسعه استان برنامه توسعه کشور در همه جا و داشتن برنامه اولین قدم موفقیت است.

 امام جمعه موقت خرم آباد، با اشار به اینکه امروز مشکل بیکاری جوانان دغدغه بسیاری از خانواده های لرستانی است، ابراز کرد: تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه باید مورد توجه خاص مسئولان قرار گیرد.

 وی، با اشاره به  پتانسیل ها و استعداد های خدادادی در استان لرستان، تصریح کرد: بهره برداری بهینه از ظرفیت های موجد در استان لرستان با توجه به وجود نیروی انسانی توانمند و کارآمد می تواند زمینه ساز رشد و توسعه این استان شود.

 حجت الاسلام متقی نیا، خاطرنشان کرد: توجه به رونق بخش صنعت و تلاش برای رونق بخش کشاورزی در استان از دیگر مسائلی است که انتظار می رود مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار