کد خبر: 674529
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
استان زنجان در تولید انواع محصولات کشاورزی به عنوان یک استان پایلوت در سطح کشورمان مطرح است و در حال حاضر 60 نوع محصول کشاورزی در این استان تولید می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی استان زنجان با عنوان کردن خبر فوق و با تاکید بر کیفیت بالای محصولات کشاورزی تولید شده در این استان گفت: به لحاظ تولید محصولات کشاورزی با کیفیت، زنجان به عنوان یک استان برتر در سطح کشور شناخته می‌شود.

جواد تاراسی تصریح کرد: تولید 60 نوع محصول کشاورزی در زنجان که می‌توان گفت همگی از نظر کیفی در سطح مطلوبی قرار دارند می‌تواند جایگاه این استان را در زمینه صادرات محصولات کشاورزی ارتقا دهد.

این مسئول تاکید کرد: باید در زمینه صادرات محصولات کشاورزی در استان زنجان بیش از پیش تلاش شود و با انجام اقداماتی زمینه صادرات را فراهم کرد.

تاراسی با تاکید بر لزوم انجام اقدامات ترویجی در زمینه تولیدات کشاورزی استان زنجان گفت: باید تلاش کرد تا پای کشورهایی که خواهان محصول سالم هستند به زنجان باز شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش مسئولان در راستای افزایش صادرات محصولات کشاورزی سبب دلگرمی تولیدکنندگان بخش کشاورزی در استان زنجان شده و در نهایت با افزایش صادرات درآمد بهره‌برداران افزایش می‌یابد.

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی استان زنجان بیان کرد: هدف نهایی جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در حال حاضر تبدیل کشاورزی سنتی به کشاورزی تجاری است.

تاراسی عنوان کرد: منابعی همچون آب و خاک در بخش کشاورزی از اهمیت بسیار زیادی برخورداراند و با توجه به اینکه ادامه تولید محصولات مختلف کشاورزی به وجود این دو عامل تولید وابسته است، باید به منظور حفظ آنها اقدامات قابل توجهی صورت گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار