کد خبر: 674218
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
اسفندیار رستم زاد معاون متوسطه استان با حفظ سمت این معاونت بعنوان سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام منصوب شد .
ازادپور

انتصاب سرپرست جدید آموزش وپرورش شهرستان ایلام
مدیرکل در آئین تکریم مدیرو معارفه سرپرست آموزش وپرورش شهرستان ایلام افزود: آنچه که ما معلمین و فرهنگیان برای آن استخدام شده ایم ایفای رسالت بزرگ و ارزشمند معلمی است و به معلم بودن خود نیز افتخار می کنیم .

وی بیان کرد : تلاش و مجاهدت علمی در کنار تجربه، دستاوردی بزرگ است که تنها در وجودمعلمان شایسته و سختکوش آموزش و پرورش نهفته است و باید تجربیات این عزیزان به دیگران منتقل شود .

بیرانوند افزود: اگر امروز کشور ما به پیشرفت هایی در زمینه های متعدد علمی رسیده است، نتیجه انتقال علم ودانش معلمان است .مدیرکل آموزش و پرورش گفت : هر انسانی رسالتی دارد و رسالت ما در آموزش وپرورش معلمیاست . معلم جذابیت خاص خودش را دارد تلاش مقدس او در ذهن و ضمیر دانش آموزان ماندگار است . و دستاورد مهم این رسالت تشکیل یک جامعه ی نمونه و الگو هست .وی با بیان این مطلب که برای معلمی واژه تودیع معنی ندارد بلکه در همه حال معلم شایسته تکریم و تجلیل است اظهار داشت:به لطف خدا مردم ما بیشترین حد اعتماد را به آموزش و پرورش دارند و مهم ترین سرمایه خود یعنی تعلیم و تربیت فرزندانشان را به ما می سپارند.پس لازم است همه به آموزش و پرورش توجه داشته باشند. بیرانوند در ادامه از جواددارابیان مدیر این شهرستان بعنوان مدیری دلسوز ، فداکار و باتجربه که سالها عمرش را برای معلمی در این استان گذاشته یاد کرد و با قدر دانی از زحمات ایشان در دوران تصدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام آقای اسفندیار رستم زاد معاون متوسطه استان را با حفظ سمت این معاونت بعنوان سرپرست جدید مدیریت آموزش وپرورش شهرستان معرفی کرد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر