کد خبر: 673543
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر سال تحصیلی 92-93چرداول به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور اولیای دانش آموزان واحمدی امام جمعه موقت شهرستان و آزاده سر افراز ؛ عباس اولیایی مدیریت اداره آموزش وپرورش چرداولبا اهدای لوح تجلیل شدند.

در این نشست حاج آقا احمدی از پیام آوران ایثار ضمن تبریک به دانش آموزانی که رتبه ممتازی راکسب کرده بودند، گفت: همه ما وارث کسانی هستیم که با بذل جان بزرگ ترین کار ممکن را انجام دادند و امروز وظیفه ما بسیار سنگین است و باید تلاش کنید تا قله های دانش و دانایی را یکی پس از دیگری فتح کنید.

وی تاکید کرد: باید با مجهز شدن به سلاح ایمان و علم به کشور و نظام جمهوری اسلامی خدمت کنید.

همچنین با حضور جمعی از مسولان شهرستان ملک شاهی ایلام از دانش آموزان شاهد و ایثارگر و برندگان مسابقه قرآنی سبک زندگی که موفق به کسب رتبه ممتازی شده بودند با اهدای لوح تقدیر شد.

در این مراسم که دانش آموزان و جمعی از جامعه ایثارگری حضور داشتند، جهانی مدیریت اداره آموزش و پرورش و از پیام آوران ایثار ضمن تبریک به دانش آموزانی که رتبه ممتازی را کسب کرده بودند، گفت: همه ما وارث کسانی هستیم که با بذل جان بزرگ ترین کار ممکن را انجام دادند و امروز وظیفه ما بسیار سنگین است و باید تلاش کنید تا قله های دانش و دانایی را یکی پس ازدیگری فتح کنید.

جهانی با تاکید بر ضرورت مجهز شدن به سلاح ایمان و علم برای خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی ، گفت: کشور، محتاج مجاهدت در همه عرصه ها است و بر این اساس باید خود را برای جهاد علمی مهیاکنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر