کد خبر: 673290
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
پیش فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در بعضی از کشور ها شروع شده است و زمان تحویل آن ۲۷ شهریور ماه است و طبعا طی یک الی دو هفته می توانید آیفون ۶ یا آیفون ۶ پلاس را در بازارهای ایران بیابید.
پیش فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در بعضی از کشور ها شروع شده است و زمان تحویل آن ۲۷ شهریور ماه است و طبعا طی یک الی دو هفته می توانید آیفون ۶ یا آیفون ۶ پلاس را در بازارهای ایران بیابید. اما نکته مهم در این خصوص قیمت ارائه شده از سوی فروشندگان است که بسیاری از دوستداران آیفون را نگران می کند.

برای همین موضوع تصمیم گرفتم به بررسی سابقه فروش محصولات اپل در بازار ایران و نحوه قیمت گذاری آن توسط فروشندگان کنم تا حدود قیمت را برای کسانیکه می خواهند آیفون ۶ یا آیفون ۶ پلاس را بخرند را مشخص شود.
قیمت گذاری محصولات اپل در کشورهایی که اپل در آنها فروشگاه مرکزی یا نمایندگی فروش دارد تنها و تنها توسط خود کمپانی اپل صورت می گیرد، اما در کشورهایی که اپل فروشگاه مرکزی یا نمایندگی فروش نداشته باشد بازرگانان و واردکنندگان محصولات اپل خود قیمت را با توجه به کشش بازار تعیین می کنند.

پيش‌بيني قيمت آيفون 6 در بازار ايران
پیش بینی قیمت آیفون ۶
قیمت آیفون ۶ در مدل ۱۶ گیگاباتی ۶۴۹ دلار، ۶۴ گیگابایتی ۷۴۹ دلار و ۱۲۸ گیگابایتی ۸۴۹ دلار آمریکا است و با توجه به نرخ ارز قیمت پیش بینی شده برای آیفون ۶ با ظرفیت ۱۶ گیگابایتی ۲،۱۰۰،۰۰۰ تا ۲،۲۰۰،۰۰۰ تومان، با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی ۲،۴۰۰،۰۰۰ تا ۲،۵۰۰۰،۰۰۰ تومان و با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی ۲،۷۵۰،۰۰۰ تا ۲،۹۰۰،۰۰۰ تومان است. اما با توجه به اینکه ساختار قیمت گذاری در بازار محصولات اپل کمی متفاوت تر از دیگر بازار ها است احتمال می رود برای رنگ سفید ۵۰ هزار تومان و رنگ طلایی ۱۵۰ هزار تومان افزایش قیمت در بازار باشد، البته این تفاوت قیمت در رنگ های آیفون از سوی کمپانی اپل نیست و تنها ساختار ارائه آن در بازار ایران به اینصورت است.

پیش بینی قیمت آیفون ۶ پلاس
قیمت آیفون ۶ در مدل ۱۶ گیگاباتی ۷۴۹ دلار، ۶۴ گیگابایتی ۸۴۹ دلار و ۱۲۸ گیگابایتی ۹۴۹ دلار آمریکا است و با توجه به نرخ ارز قیمت پیش بینی شده برای آیفون ۶ با ظرفیت ۱۶ گیگابایتی ۲،۴۰۰،۰۰۰ تا ۲،۵۰۰۰،۰۰۰ تومان، با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی ۲،۷۵۰،۰۰۰ تا ۲،۹۰۰،۰۰۰ تومان و با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی ۳،۱۰۰،۰۰۰ تا ۳،۲۰۰،۰۰۰ تومان است. در مورد رنگ همانند قسمت قبل می بایست مبالغ فوق را اضافه کنید.

البته این پیشبینی ها در خصوص ابتدای ورود آیفون ۶ به ایران نیست و در زمان ورود آیفون ۶ می بایست حداقل به هر مدل مبلغ۴۰۰،۰۰۰ تومان اضافه کنید!!! و در هر ماه بعد از شهریور مبلغ ۱۰۰ هزار تومان کم کنید! با این حساب بعد از گذشت چهار ماه قیمتی که می توان به آن قیمت صحیح گفت را شما می توانید در بازارهای ایران بیابید.
آیا شما حاضرید آیفون ۶ را با هر قیمتی که از سوی فروشنده ارائه می شود خریداری کنید یا خیر؟ اگر خیر تا چه زمانی صبر می کنید؟

منبع: سيب‌نامه



غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
dorsa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
1
4
آیا شما حاضرید آیفون ۶ را با هر قیمتی که از سوی فروشنده ارائه می شود خریداری کنید یا خیر؟ اگر خیر تا چه زمانی صبر می کنید؟

از خارج از کشور تهیه می کنم
تقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
1
2
عالی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار