کد خبر: 673154
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
چهار پروژه عمرانی با اعتبار یک میلیارد و 450 میلیون تومان در شهر سوسنگرد به بهره برداری رسید.

شهردار سوسنگرد با اعلام این خبر گفت: احداث فاز دوم سيستم آبياري تحت فشار با آب خام برای آبیاری پارك هاي شهر، اصلاح و بهسازي ميدان اتحاد شامل زيرسازي و آسفالت ، فاز اول زيرسازي و آماده سازي خيابان هاي تكريم سه، چهار و پنج و خيابان 16 متري و همچنین احداث بهسازي و پياده رو كوي ابوذر از جمله پروزه هایی است که در چند روز اخیر افتتاح شده است.

سعيد عوده زاده با اشاره به برنامه هاي اجرايي براي آينده سوسنگرد افزود: با توجه به وجود منطقه 106 و 112 هكتاري كه فاقد هرگونه آماده سازي و زيرسازي مي باشند بنا داريم عمليات اجرايي معابر اصلي و خيابان هاي دسترسي را شروع كنيم. اعتبار اين پروژه بالغ بر دو ميليارد تومان پيش بيني شده است كه در صورت تخصيص آنها را به بهره برداري مي رسانيم.

وي افزود: برنامه ريزي هايي را انجام داديم تا پروژه ادامه ديوار ساحلي و ساحل سازي كوي آلبوجلال شمالي را به بهره برداري برسانيم.

شهردار سوسنگرد ادامه داد : پروژه شروع فاز اول برنامه مسقف كردن بازار مركزي شهر با اعتباري بالغ بر 200 ميليون تومان و همچنين ساماندهي آرامستان كوي ابوذر با اعتباري بالغ بر 150 ميليون تومان را نيز در صورت تامين اعتبار اجرا مي كنيم.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار