کد خبر: 673139
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از بهره مندی29 شهر و 703 روستای گلستان و همچنین 1504 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

صفرعلی جمال لیوانی با بیان اینکه امسال 64 طرح با اعتبار64میلیارد و 426 میلیون ریال در استان گلستان به بهره برداری رسیده گفت: این تعداد طرح شامل گازرسانی به 16روستا، 46 واحد صنعتی، یک پروژه مسکن مهر ویک جایگاه CNG است. وی افزود: با گاز رسانی به جایگاه CNG شهرستان گالیکش، هم اکنون در سطح استان گلستان به تعداد 64 جایگاه گازرسانی شده و خوشبختانه این شرکت در تامین پایدار گاز جایگاه های CNG مشکلی ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه وصول مطالبات معوق در راستای توسعه خدمات رسانی، مهم ترین اولویت شرکت گاز گلستان است گفت: توسعه خدمات الکترونیکی امری ضروری بوده و پرداخت غیرحضوری گاز بها توسط مشترکان سبب وصول به موقع مطالبات و ارتقاء سطح خدمات قابل ارائه می شود. جمال لیوانی با اشاره به اینکه مشترکان گاز در بخش های مختلف به ویژه بخش صنعت و CNG میزان قابل توجهی را به این شرکت بدهکار هستند، افزود: باید هرچه سریع تر این مطالبات وصول شود چرا که این مطالبات در راستای سیاست های کلان شرکت به ویژه در بخش توسعه گازرسانی هزینه می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار