کد خبر: 672873
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
معاون مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي;
معاون مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي اظهار داشت: آستان قدس رضوي سهم بسزايي در ايجاد اشتغال منطقه دارد.

به گزارش  خبرنگار جوان به نقل ازپايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي 35 نفر از كاركنان تعاون، كار و رفاه اجتماعي به مناسبت هفته تعاون به حرم مطهر رضوي مشرف و از مركز نمايشگاه‌ها و همايش‌هاي آستان قدس رضوي بازديد كردند.

احمد رجايي در حاشيه بازديد به حجم، تنوع و گستردگي فعاليت‌هاي مختلف آستان قدس رضوي اشاره كرد و اظهار داشت: اقدامات بسيار خوبي در اين مجموعه صورت گرفته است كه بايد اطلاع رساني گسترده‌اي براي زائران و مجاوران اين بارگاه معنوي صورت پذيرد.

وي افزود: در اين نمايشگاه غرفه كاشي‌كاري‌هاي مسجد گوهر شاد و حفظ و نگهداري آن‌ها همچنين غرفه مربوط به توليد كاشي و سراميك مورد توجه من و ديگر افراد اين گروه قرار گرفت.

وي با اشاره به اينكه امروزه يكي از مشكلات اصلي جوانان اشتغال‌است، اظهار داشت: آستان قدس رضوي توانسته است در زمينه‌هاي صنعت، معدن، كشاورزي و ... سهم بسزايي در ايجاد اشتغال منطقه فراهم كند.

رجايي به فعالیت‌های فرهنگی اشاره و خاطر نشان کرد: اقدامات فرهنگی آستان قدس رضوی در مجموعه حرم مطهر بسیار جالب و متنوع بوده که این امر نشان از توجه و اولویت این قبیل فعالیت‌ها در نظر مسئولین آستان قدس رضوی دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یویف
|
United Arab Emirates
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
در.روستای ما.اعلام شد وام استان قدس.جهت پرورش دام به افراد محروم تعلق می گیرد متاسفانه ما که از تمامی وامهاي کمیته و بهزیستی بخاطر نداشتن رابطه محروم گشته بودیم از معرفی به استان قدس جا ماندیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار