کد خبر: 672725
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران از برگزاری دوره آموزشی حمایت روانی ویژه امدادگران این جمعیت در شهرستان دهلرن خبر داد.
روح الله جام سحر
" خسرو خدادادی" در گفت و گو یا خبر نگار ما اظهار داشت: 30 نفر از برادران امداد گر جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران در دوره تخصصی حمایت روانی ویژه بلایا، از آموزش‌های لازم در زمینه حمایت معنوی از خانواده‌های حادثه دیده در بلایای طبیعی و حوادث شرکت نمودند.

وی افزود: این دوره به مدت 3 روز و در قالب 24 ساعت کلاس های فشرده برگزار گردید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران بیان نمود: در این دوره تخصصی، امداد گران برادر از آموزش لازم در زمینه نحوه برخورد با افراد حادثه‌دیده و بازگشت آنان به حالت اولیه از نظر روحی و روانی برخوردار شدند.

وی فراگیری آموزش‌های روانشناسی برای امدادگران را ضروری دانست و افزود: امدادرسانی فقط منوط به کمک‌های اولیه و نجات جسمی آسیب‌ دیدگان نیست و تقویت روحی آسیب ‌دیدگان حوادث نیز امری مهم و ضروری است.

خدادادی خاطر نشان کرد: در پایان دوره، آزمون برگزار گردید و به قبول شدگان گواهی نامه پایان دوره اهداء شد.

وی عنوان کرد: 6000 نفر عضویت جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران می باشد که 3500 نفر آن خواهر و 2500 نفر دیگر را برادران تشکیل داده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر این شهرستان دارای 8 تیم واکنش سریع می باشد که 5 تیم آن برادران و 3 تیم دیگر نیز خواهران هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر