کد خبر: 672672
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
فرمانده نیروی انتظامی گفت: فکر می‌کنم رییس جمهور در صحبت‌هایشان درباره مسائل فرهنگی و بحث حجاب و عفاف به دنبال فرهنگ‌سازی و مسئول‌سازی در دستگاه‌های مربوطه هستند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی گفت: فکر می‌کنم رییس جمهور در صحبت‌هایشان درباره مسائل فرهنگی و بحث حجاب و عفاف به دنبال فرهنگ‌سازی و مسئول‌سازی در دستگاه‌های مربوطه هستند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه مراسم ختم پدر حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در جمع خبرنگاران درباره همکاری نیروی انتظامی و سپاه برای برخورد با اشرار جنوب شرق کشور اظهار کرد: قرارگاه قدس که مسئول برقراری امنیت در جنوب کشور است مسئولیتش با سپاه است. سایر دستگاه‌ها مثل نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات با این قرارگاه همکاری می‌کنند و همه اقدامات در آنجا در چارچوب طرح‌های مشترک است که به صورت هماهنگ اجرا می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیروی انتظامی در بحث عفاف و حجاب با وزارت کشور همکاری دارد و آیا طرح‌های اجرا شده تفاوتی با گذشته خواهد داشت یا خیر؟ بیان کرد: در هر صورت وزارت کشور مسئول اجرای قانون عفاف و حجاب است و نسبتا هم تحرک خوبی دارد.

در معاونت اجرایی و دبیرخانه شورای اجرایی در این حوزه نسبت به گذشته تحرک بهتری دارند و همه در جهت نوسازی طرح‌ها همکاری می کنند و بیشترین فعالیتی که در وزارت کشور دیدیم مسئول سازی خود دستگاه‌ها در رابطه با حوزه وظایف و مسئولیت‌های خودشان است و الحمدالله مشکلی در این زمینه نمی‌بنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت در این مدت تلاشی در جهت تغییر رویه در مساله حجاب و عفاف دارد، خاطرنشان کرد: طرحی که در کمیته‌های مشترک به تایید و تصویب برسد، نیروی انتظامی هم همان‌ها را دنبال خواهد کرد؛ اما نیروی انتظامی یک سری وظایف ذاتی دارد که آن این است که با جرم مشهود برخورد کند و این وظیفه ذاتی به این قانون یا قانون دیگری برنمی‌گردد.

 ما در این موضوع ناهماهنگی ندیده‌ایم و فکر می‌کنم رییس جمهور در طرح این مسائل بیشتر به دنبال فعال‌سازی و مسئول سازی دستگاه‌های فرهنگی هستند که طبیعتا اگر این دستگاه ها قوی وارد میدان شوند بار ما هم سبک‌تر خواهد شد.

احمدی مقدم همچنین همکاری قوه قضاییه با نیروی انتظامی را خوب دانست.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
0
0
توروخدانترسیدعزیزان وبه خاطردستوردین اسلام وخون شهدابه شدت بابدحجابان برخوردکنیدملت باشماست خداوپیامبرواهل بیتش یاورشمایند.خدااین هارااگرقابل هدایتندهدایت وگرنه....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار