کد خبر: 671852
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از ساخت 17 مدرسه خیری در شهرستان خبر داد.

محمدرضا مشهدی‌عباسی با بیان اینکه 35 مدرسه در شهرستان دماوند باید تخریب و نوسازی شود گفت: متاسفانه بسیاری از مدارس شهرستان دماوند فرسوده شده و قدمت برخی از آن‌ها به بیش از 70 سال می‌رسد. وی با بیان اینکه با اخذ مجوز از ادارات کل نوسازی و آموزش و پرورش استان تهران، چند باب از مدارس تخریب و بازسازی می‌شودافزود: با توجه به تغییر سند تحول بنیادین، پروژه‌های دماوند و آبسرد باید تا پایان سال 95 به اتمام برسد و قابل بهره‌برداری باشد .

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند ادامه داد: کمبود فضا در مقاطع‌ مختلف تحصیلی در آبسرد وجود داشت که با همکاری مدیران مدارس منطقه آبسرد، مشکل تراکم در این دو شهر به وجود نیامد؛ اما با شکل‌گیری تغییر ساختار، باید تا پایان سال 95 مدرسه‌های جدید را در این دو منطقه داشته باشیم و مدارس به خوبی ساماندهی شوند.

مشهدی‌عباسی افزود: مدرسه آبسرد نیز قرار است توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد تخریب و نوسازی شود و امیدواریم هر چه سریع‌تر مدارس را تحویل بگیریم رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: در فاز دوم شهرک فرهنگیان منطقه گیلاوند، نیز مدرسه خیری در حال احداث است و برخی از مراحل ساخت انجام شده و با پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفته با افزایش جمعیت آینده در گیلاوند، با احداث این مدرسه مشکلات برطرف می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار