کد خبر: 670012
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
یکصد نفر از بسیجیان فرهنگی شهر اراک به مناطق عملیاتی و محل شهادت شهدای غرب کشور در منطقه کردستان اعزام شدند.

محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک در مراسم بدرقه این کاروان اظهار کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی با هدف آشنایی بسیجیان با محل شهادت شهدا و ایجاد یک حس معنوی با شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: بخش عمده‌ای از جمعیت رزمندگان استان در عملیات‌های غرب و شمال غرب شرکت داشته‌اند و حتی فرمانده لشکر استان قم و مرکزی شهید مهدی زین‌الدین در یکی از عملیات‌های شمال غرب کشور به شهادت رسید.

رضایی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور به منظور ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بسیجیان با رشادت‌ها و ایثار طلبی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، تصریح کرد: در سال جاری یک هزار نفر از بسیجیان در قالب کاروان‌های راهیان نور راهی مناطق عملیاتی غرب کشور خواهند شد که تاکنون 600 نفر اعزام شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تاکید کرد: اردوهای راهیان نور منتقل کننده ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان و آینده‌سازان این مرز و بومبوده و به ‌عنوان یک فرهنگ در جامعه اسلامی مطرح است.

رضایی اردوی راهیان نور را مهم‌ترین کار فرهنگی در برهه کنونی دانست و افزود: با زمینه‌سازی در این زمینه و برنامه‌ریزی درست می‌توان به نتایج خوبی در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت دست یافت.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار