کد خبر: 669998
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
ايران 70 - صربستان 83
تيم‌ملي بسكتبال كشورمان در سومين ديدار خود در رقابت‌هاي جام جهاني بسكتبال در يك بازي نزديك با نتيجه 83 بر 70 مقابل صربستان مغلوب شد.
بازي در حالي آغاز شد كه ملي‌پوشان كشورمان دو بازي قبلي خود مقابل اسپانيا و برزيل را با شكست پشت سر گذاشته بودند. شاگردان بسيروويچ بازي را خوب آغاز كردند و در ابتدا حتي چند امتياز هم از حريف پيش افتادند اما عجله بيش از حد در كوارتر اول باعث از دست رفتن فرصت‌هاي زيادي شد تا اينكه صرب‌ها اين كوارتر را 21به 18 به سود خود خاتمه دادند.  در كوارتر دوم ملي‌پوشان ايران بهتر عمل كردند و شانه به شانه حريف پيش رفتند و در نهايت اين كوارتر را 21 بر 20 به حريف واگذار كردند تا در پايان نيمه اول 42 بر 38 از حريف اروپايي خود عقب بيفتند.  با شروع كوارتر سوم و نيمه دوم، ايران درست مثل دو بازي قبلي پراشتباه و خسته ظاهر شد و همين مسئله باعث شد تا صرب‌ها اختلاف خود را بيشتر كنند تا جايي كه حتي اين اختلاف به عدد 20 هم رسيد، هر چند كه در دقايق پاياني اين كوارتر تلاش‌هاي صمد نيكخواه و ارسلان كاظمي چند امتيازي را نصيب ايران كرد اما در نهايت صرب‌ها اين كوارتر را 25 بر 13 بردند. در كوارتر چهارم، عملكرد ايران به مراتب بهتر از كوارترهاي قبلي بود به نحوي كه درست مثل ابتداي بازي حتي در لحظاتي برتر از صرب‌ها بوديم و اين كوارتر را با نتيجه 19 بر 16 پيروز شديم. اما در نهايت و در حالي كه شايسته پيروزي بوديم، بازي را 83 بر 70 به حريف واگذار كرديم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
BlUE SKY
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
0
1
دمشون گرم بازیکنامون با جون ودل ومتعصب بازی میکنن ولی خوب تیم ما کم تجربه ست. ایشالا تو دوره های بعد پیشرفت خودشونو نشون میدن مث والیبالیستامون
به امید پیروزی تو بازی با مصر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار