کد خبر: 669819
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از آغاز نام نویسی مسابقات شهرستانی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش جوان، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به آغاز نام نویسی مسابقات قرآن کریم گفت: نام نویسی از علاقه مندان به شرکت در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم از 22 مرداد ماه جاری آغاز شده است.

وی گفت: علاقه مندان به رشته هاي حفظ، ترتيل، قرائت، مفاهيم واذان مي توانند در مقاطع زير ۱۶ سال و بالاي ۱۶ سال در این مسابقات شرکت و برای نام نویسی به ادارات اوقاف و امور خيريه در شهرستانها مراجعه كنند.

حجت الاسلام اصغرنژاد زمان برگزاري مرحله شهرستاني مسابقات قرآني اوقاف را 21 مهر تا 30 آبان ماه عنوان كرد و گفت: ثبت نام از علاقه مندان تا روز برگزاری مسابقات در هر شهرستان میسر خواهد بود.

وی تصریح کرد: براي آماده سازي منتخبان شهرستانی برای شرکت در مسابقات استاني دوره هاي آموزش تخصصي قرآن از 30 آبان ماه تا 30 آذرماه برگزار می شود.

وی با بیان این که مرحله استاني اين دوره از مسابقات قرآني 30 آذرماه به صورت متمرکز در ارومیه برگزار می شود، افزود: دوره تخصصی به منظور آماده سازی منتخبان استانی نیز از 8 تا 10 دی ماه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اصغرنژاد در پایان گفت: بر اساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مرحله کشوری مسابقات در رده سنی بزرگسالان بهمن ماه سالجاری و شکوفه ها تابستان 94 برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار