کد خبر: 669403
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
با راه‌اندازی باغ‌های تخصصی مانند باغ بزرگ پرندگان می‌توان به‌صورت مناسب برای اوقات فراغت شهروندان برنامه‌ریزی کرد.

علیرضا پاک‌فطرت شهردار شیراز در بازدید از عملیات اجرایی پارک چنارراهدار در جنوب غربی شیراز، گفت: همان‌گونه که شهروندان و گردشگران از باغ‌های خانواده و بانوان استقبال قابل ‌توجهی داشته‌اند، این‌گونه باغ‌ها را نیز مورد توجه قرار خواهند داد.

وی به عملکرد سراچه‌های بیگانه و شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد و ادامه داد: در کنار تمام کارهای فرهنگی که از سوی شهرداری و دیگر دستگاه‌ها صورت می‌گیرد، ایجاد محیطی مفرح که ساعت‌ها خانواده‌ها را با یکدیگر در یک فضای سالم جمع کند ضروری است که به‌حتم با راه‌اندازی این‌گونه پارک‌ها بخش بسیاری از دغدغه خانواده‌ها رفع خواهد شد.

شهردار شیراز طراحی فضاهای اقامتی، گردشگری و ... در کنار این‌گونه پارک‌ها را جاذب سفر و زمینه‌ساز بالا رفتن روزهای اقامت گردشگران در کنار تمام ظرفیت‌های شهر شیراز ارزیابی و اضافه کرد: بسته سرمایه‌گذاری باغ پرندگان به‌صورت کامل و با تمام امکانات رفاهی، تقدیم سرمایه‌گذاران می‌شود.

این مسئول شهری با بیان اینکه این مجموعه می‌تواند در باغ‌های متعلق به شهرداری مورد بهره‌برداری قرار گیرد، ادامه داد: شهروندان شیرازی استحقاق بهترین‌ها را دارند و این پارک به‌صورت یک بسته سرمایه‌گذاری منحصربه‌فرد ارائه می‌شود و به‌حتم مورد توجه سرمایه‌گذاران نیز قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به پشتیبانی مناسب شورای اسلامی شهر از شهرداری، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند در پارک‌های مختلف در حال ساخت مانند پارک کوهستانی 580 هکتاری در ارتفاعات دراک، پارک 50 هکتاری کوشک میدان و 50 هکتاری برف‌فروشان، 200 هکتاری توسعه جنوب و ...، برای احداث باغ‌های تخصصی، شهربازی‌های بزرگ و ...، وارد گفت‌وگو با شهرداری شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار