کد خبر: 668336
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
همزمان با هفته دولت 103 پروژه عمرانی در شهرستان اهواز افتتاح می شود .

فرمانداراهواز بااعلام این مطلب گفت: برای انجام این پروژه‌ها 826 میلیارد و 188 میلیون ریال اعتبار صرف شده و اولویت با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بوده است.

اسماعیل ارزانی‌بیرگانی افزود: در بخش عمران شهری آسفالت و جدول‌گذاری بخشی از ساحل کارون و توسعه و احداث 16 کیلومتر مدار خطوط برق در مناطق مختلف شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی پروژه‌های افتتاحی در بخش عمران روستایی را اجرای طرح هادی و احداث 77 کیلومتر خط انتقال آب روستایی عنوان‌کرد که در این بخش مجموعا 31 میلیارد ریال هزینه شده است.

ارزانی‌بیرگانی افزود: احداث واحدهای کارگاهی در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز و ناحیه صنعتی 22 بهمن و خیابان‌کشی در شهرک صنعتی شماره 2 پروژه‌هایی هستند که با صرف بیش از 38 میلیارد ریال اعتبار در شهرک‌های صنعتی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی سایر پروژه‌های افتتاحی را شامل احداث کوره‌های حرارتی واحدهای نمک‌زدایی و تکمیل و تغییر مسیر خطوط لوله نفت، به‌سازی و تجهیز بیمارستان‌های رازی و امام‌خمینی(ره)، به‌سازی و توسعه خطوط و مراکز مخابراتی، ساختمان اداری میراث فرهنگی اهواز و احداث سالن چند منظوره ورزشی بانوان معلول اهواز عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار