کد خبر: 667432
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط ناگهانی یک دکل 30 متری از پشت بام یک ساختمان چهارطبقه در محدوده خیابان فاطمی خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حادثه سقوط دکل مخابراتی در ساعت 17:57 عصر امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 18 و گروه نجات چهار را به محل حادثه واقع در خیابان فاطمی، خیابان جویبار اعزام کرد.


ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه که یک ساختمان چهار طبقه اداری بود، افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که دکل 30 متری ناگهان از پشت بام این ساختمان سقوط کرده و به روی سه دستگاه خودروی پارک شده در محل شامل یک دستگاه پروتون، یک دستگاه تندر90 و پراید افتاده و موجب وارد شدن خسارت به آن‌ها شده است.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به معلق بودن بخشی از دکل میان زمین و هوا، خاطرنشان کرد: آتش نشانان بالافاصله اقدام به ایمن سازی محل کرده و همزمان با آن دکل معلق در هوا را مهار کردند.


وی با بیان اینکه این حادثه مورد فوتی و مصدوم نداشت ، اضافه کرد: در میان یه خودرو نیز تنها خساراتی به دو سواری پراید و پروتون وارد شد.


به گفته ملکی آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و انتفال دکل به قسمتی امن در ساعت 19:45 به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار