کد خبر: 665934
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
مهراب قاسم خاني با انتشار تصويري از خود در کنار مهران مديري در پشت صحنه مجموعه طنز «پاورچين» به حواشي و شايعات درباره رابطه اش با مهران مديري توضيح کوتاهي ارائه کرد.

 

بانی فیلم: مهراب قاسم خاني با انتشار تصويري از خود در کنار مهران مديري در پشت صحنه مجموعه طنز «پاورچين» به حواشي و شايعات درباره رابطه اش با مهران مديري توضيح کوتاهي ارائه کرد و نوشت:« درضمن از اونجايي که بعضي دوستان در مورد قهر و آشتي من و مهران سوال کرده بودن، بايد بگم که ما با هم آشتي نکرديم، چرا؟ چون اصلاً قهر نکرده بوديم. 

توضيح مهراب درباره رابطه اش با مديري

اصولاً قهر کردن با مهران به خاطر شخصيت دوست داشتني اش کار آسوني نيست. خصوصاً براي من که بهترين کارام رو مثل همين سريال پاورچين در کنار اين آدم تجربه کردم، ولي اين که چرا ديگه با هم کار نکرديم، دلايل پيچيده اي نداشت. شايد بشه گفت بعد از چند سال نگاهمون به کاري که انجام مي داديم با هم فرق کرد و سليقه هامون از هم فاصله گرفت.

من هم بدون دعوا و قهر تصميم به جدا شدن از اين گروه دوست داشتني گرفتم و مسيري رو که بيشتر با سليقه ام جور در ميومد، ادامه دادم. به هر حال هنوز هم به شدت دوست دارم مهران رو و خوشحالم که بعد از مدتها دوباره داره به خونه خودش بر ميگرده.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
0
تو که راست میگی...........
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار