کد خبر: 665593
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
محل جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دهق در سایت آموزش عالی شهر با ۳۶۰۰ متر مربع زیربنا و صرف هزینه ای بالغ بر ۵.۷ میلیارد تومان در هفته دولت با حضور مسؤولان عالی رتبه دانشگاه آزاد اسلامی و مسؤولان بلندپایه استان اصفهان افتتاح می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دهق با اعلام این خبر گفت: 4.5 میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز برای ساخت این دانشگاه توسط خیرین تامین گردید و حدود یک میلیارد تومان نیز از بودجه های این دانشگاه پرداخت شد.

مجتبی ملااحمدی با اشاره به اینکه عملیات احداث ساختمان جدید دانشگاه دهق از سال ۹۱ آغاز و پس از ۱۴ ماه فعالیت شبانه روزی تکمیل و آماده بهره برداری شد افزود: ساختمان آموزشی ، کارگاهها، آزمایشگاهها، سلف سرویس و مهمانسرا از جمله امکانات محل جدید دانشگاه دهق می باشد.

وی یادآور شد: این ساختمان بزرگترین پروژه عمرانی مهردشت در طول سالهای پس از انقلاب است که تمام تجهیزات آموزشی مورد نیاز برای ۱۵۰۰ نفر دانشجو در آن استقرار یافته است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دهق در ادامه پیرامون ساختمان فعلی دانشگاه دهق گفت: این دانشگاه فعالیت خود را با ۴ رشته حسابداری ، برق قدرت ، برق صنعتی و کامپیوتر در مقطع کاردانی و با پذیرش ۸۰ دانشجو آغاز کرد و از آن سال به بعد به منظور گسترش و توسعه رشته های این مرکز ، ۱۲ رشته کاردانی و ۳ رشته کارشناسی به رشته های این دانشگاه اضافه شد.

ملااحمدی تاکید کرد: در حال حاضررشته های کارشناسی ارشد حسابداری و آموزش ابتدایی را نیزدرخواست کرده ایم که در حال تصویب هستند و چنانچه این مهم محقق شود حضور حداکثری دانشجو را در این دانشگاه شاهد خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار