کد خبر: 664754
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
از محل اعتبارات استانی 200 میلیون تومان برای تکمیل کمربندی ترانزیتی بیله‌سوار اختصاص یافته است.

 

 آرام حلیم فرماندار شهرستان بیله‌سوار در جریان بازدید از جاده دسترسی به پایانه و گمرک بیله‌سوار با اعلام اين خبرگفت : ظرف یک هفته آینده آسفالت‌ریزی 1.5 کیلومتر از مسیر 4 کیلومتری جاده کمربندی بیله‌سوار به اتمام می‌رسد.

وی افزود: با اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی جاده دسترسی به پایانه و گمرک بیله‌سوار آماده بهره‌برداری کامل خواهد بود تا از این مسیر بهره‌برداری کافی انجام شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار ادامه داد: این جاده از اهمیت و حساسیت ویژه برخوردار است به طوری که روزانه صدها کامیون و اتوبوس آذری و مسافران از آن تردد می‌کنند.

حلیم تصریح کرد: علیرغم اهمیت ویژه این مسیر در سهولت دسترسی به گمرک و پایانه مرزی و همچنین در کاهش بار ترافیکی چندین ساله به دلایل نامعلومی در دولت گذشته این پروژه راکد و ناتمام باقی مانده بود.

این مسئول گفت: امسال با توجه ویژه استاندار اردبیل تکمیل این پروژه در دستور کار ویژه فرمانداری بیله‌سوار قرار گرفت تا هر چه سریع‌تر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: تا کنون 600 میلیون تومان برای عملیاتی شدن این پروژه هزینه شده و از طرف دیگر از محل اعتبارات استانی 200 میلیون تومان نیز به این پروژه اختصاص یافته است.

حلیم افزود: برای تکمیل پایانه مرزی بیله‌سوار از قبل نسبت به تخصیص اعتبار بیشتر قول داده بودند که با پیگیر‌های انجام شده از طریق فرمانداری امیدواریم هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

وی همچنین در بازدید از ساختمان جدید نظام مهندسی این شهرستان گفت: تاکنون 170 میلیون تومان برای پروژه ساختمان نظام مهندسی هزینه شده که امیدوار هستیم با توجه به روند اجرای طرح در دهه فجر شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن باشیم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار به نقش تاثیرگذار نظام مهندسی در زیباسازی و همچنین در مبلمان شهری اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم نسبت به ایجاد فضاهای مناسب در معابر عمومی همکاری‌های لازم و مساعدت‌های جدی انجام شود.

 حلیم از زحمات هیئت مدیره نظام مهندسی استان در اجرای پروژه‌ها قدردانی کرد و نسبت به ایجاد فضاهای مناسب و معابر عمومی خواستار همکاری‌ها و مساعدت‌های لازم با دستگاه‌های مرتبط به ویژه شهرداری شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر