کد خبر: 664533
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
معاون سازمان بسيج اساتید کشور:
معاونت آموزش سازمان بسیج اساتید کشور تاکید کرد: استادان بسيجي در عرصه تبيين ساختار مقابله با دشمن، كمكي جدي براي نظام هستند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمين عباس نصیری‌فرد در آستانه برگزاري پانزدهمین اجلاس سراسري بسیج اساتید در گفتگويي اظهار داشت: با توجه به بحث تحریم‌ها و روند مذاکرات هسته‌ای، پرداختن به اقتصاد مقاومتی از اصلی‌ترین راهکارها برای مقابله با دشمن است که تبیین ساختار محتوایی آن بر عهده نخبگان و اساتید است.

وي ادامه داد: اساتیدی انقلابی و دلسوز، می‌توانند با طراحی کارگروه‌هایی توانمند، نیل به اهداف نظام را تسهیل کنند.

نصيري‌فرد افزود: تمدن غرب به بن‌بست رسیده و بشر نیازمند الگو و برنامه‌های روشنگري برای رسیدن به سعادت است كه نقش نخبگان جهان اسلام و به‌ويژه ايران اسلامي در بازآفريني نقش اسلام بسيار جدي مي‌نمايد.

وي ادامه داد: از آنجایی که تمدن بشر باید به‌صورت یک مدل نوین طراحی شود، نمونه آن را می‌توان به شکل یک حکومت نشان داد که نقش سازماني نخبه و علمي مانند بسيج اساتيد در معرفي مدل الگويي حکومت جمهوری اسلامی حائز اهميت است.

معاون بسيج اساتيد كشور تصریح کرد: یکی از ارکان تمدن‌ها در طول تاريخ، اقتصاد و فرهنگ است که ما برای الگوسازی تمدن خود، باید در این دو جنبه قدرتمند ظاهر شویم.

به گفته وي، نخبگان حوزه بسیج شعار خود را در راستای تبيين بهتر چنین عناصری در نظام قرار داده‌اند و می‌توانند بزرگ‌ترین کمک نیز برای رسیدن به آن باشند.

نصيري‌فرد تاكيد كرد: بسیج اساتید با داشتن نیروهای علمي متعهد، ظرفيت بالایی برای خدمت به کشور در اختیار دارد.

گفتني است پانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، باشعار: «نسبت فرهنگ و اقتصاد در تمدن نوین اسلامی»، روزهاي سوم تا پنجم شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار مي‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار