کد خبر: 664348
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
آيت‌الله خاتمی:
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بر گسترش تفكر بسيجي در همه اركان جامعه تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، آيت‌الله سيداحمد خاتمی در آستانه برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور در مشهد در گفتگویی كوتاه اظهاركرد: با گسترش تفکر بسیجی، اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب بوده است در مسیر شایسته‌ای قرار می‌گیرد.

وي تاكيد كرد: بسیج اساتید و فعالیت‌های این گروه از جامعه علمی کشور، نقش بسیار مهمی در گسترش تفکر بسیجی در بدنه نظام اسلامی دارد.

امام جمعه موقت تهران گفت: آنچه که مهم است این است که بسیج یک نهاد نیست بلکه یک تفکر است و ما انتظار داریم اساتید بسیجی عطر تفکر بسیجی را در بدنه نظام اسلامی جاری  کنند.

وي همچنين بااشاره به تحولات اخير جهان اسلام اظهاركرد: بزرگترین خطر برای صلح جهانی رژیم صهیونیستی است. خاتمي عنوان كرد: رژیم صهیونیستی رژیمی است که 400 کلاهک اتمی دارد و سازمان بین‌المللی انرژی اتمی هم هیچ اشرافی بر آن ندارد و این رژیم مورد حمایت استکبار جهانی نیز هست.

گفتني است پانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، باشعار: «نسبت فرهنگ و اقتصاد در تمدن نوین اسلامی»، روزهاي سوم تا پنجم شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار مي‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار