کد خبر: 664341
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
ستاد خبری اولین نمایشگاه کانون کارآفرینان بازنشستگان سپاه آغاز بکار کرد
مسئول کانون بازنشستگان سپاه خراسان رضوی از آغاز به کار ستاد خبری «اولین نمایشگاه کارآفرینان کانون بازنشستگان سپاه» خبر داد.

به گزارش ستاد خبری اولین نمایشگاه کانون کارآفرینان بازنشستگان سپاه خراسان رضوی، سرهنگ غلامرضا محمدپور-مسئول کانون بازنشستگان سپاه خراسان رضوی با بیان این مطلب که « این ستاد فعالیت خود را به طور رسمی از روز چهارشنبه 22 مردادماه 93 آغاز خواهد کرد»، ابراز داشت: هدف از راه اندازی این مجموعه تولید محتوا، مصاحبه با نخبگان و فعالان اقتصادی پیرامون موضوع کارآفرینی و پوششکاملبرنامه‌هایکانون بازنشستگان سپاه در این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: این ستاد با همکاری جمعی از خبرنگاران فعال رسانه تلاش دارد تا مجموعه‌ای از اطلاعات، اخبار و گزارش‌ها را به منظور ایجاد فضای رسانه‌ای مناسب در راستای ترویج فرهنگ کار، تلاش و کارآفرینی از طریق فعالیت‌های رسانه‌ای، در سطح جامعه در اختیار عموم مردم و رسانه‌ها قرار دهد.

سرهنگ محمدپور گفت‌وگو با کارآفرینان، صاحب نظران و فعالان اقتصادی بازنشسته سپاه پاسداران خراسان رضوی را از فعالیت‌های این ستاد خبری برشمرد و افزود: پوشش خبری وقایع نمایشگاه و برنامه‌های پیش بینی شده در آن از دیگر‌ برنامه‌های این ستاد خبری به شمار می‌رود.

گفتنی است، اولین نمایشگاه کارآفرینان بازنشسته سپاه پاسداران خراسان رضوی از 22 تا 25 مرداد ماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار