کد خبر: 663407
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
با ساخت فيلم سينمايي «شكار قهرمان»
پس از اما و اگرهاي بسياري كه بر سر حضور بازيگران ترك‌تبار در پروژه‌هاي تلويزيوني و سينمايي به گوش مي‌رسيد، روز گذشته خبر ديگري از توليد فيلم سينمايي شكار قهرمان با حضور بازيگران كاراكترهاي ايزل و رضا و حوا منتشر شد!
سپيده آماده
پس از اما و اگرهاي بسياري كه بر سر حضور بازيگران ترك‌تبار در پروژه‌هاي تلويزيوني و سينمايي به گوش مي‌رسيد، روز گذشته خبر ديگري از توليد فيلم سينمايي شكار قهرمان با حضور بازيگران كاراكترهاي ايزل و رضا و حوا منتشر شد!
سال 89، سالي بود كه يكي از شبكه‌هاي تازه تأسيس فارسي زبان با خريد مشهور‌ترين سريال تركيه‌اي كه از قضا قيمت بسيار بالايي هم داشت، با رؤياي اقبال مخاطبان داخلي آغاز به كار كرد. سريال با حضور بازيگران محبوب تركيه‌اي ماجراي خيانتي خانوادگي را روايت مي‌كرد و با استفاده از بازيگران خوش‌چهره و تم رمانتيك خود، هر حربه‌‌اي را براي جذب مخاطب به كار گرفته بود. هنوز مدت زمان زيادي از پخش سريال نگذشته بود كه ديگر سريال مشهور تلويزيون تركيه به نام «ايزل» به فهرست شبانه برنامه‌هاي تلويزيوني شبكه فارسي زبان پيوست، سريال با بازي «كنان ايميززالي اوغلو» ماجراي مبارزه قهرمان داستان را در برابر همه پليدي‌ها و دشواري‌هاي اجتماعي‌اش نشان مي‌داد و به باور بسياري، گران‌ترين و پرمخاطب‌ترين سريال تركيه‌اي در جهان بود. سال‌ها از پي هم گذشت و سريال‌هاي ترك با حضور بازيگران خوش آب و رنگ و مضامين غير‌اخلاقي و خيانت محورشان، جاي خود را در ميان خانواده‌ها باز كردند، هر چند دستگيري دوبلور‌هاي داخلي اين مجموعه‌ها براي مدتي پخش سريال‌ها را با مشكلاتي روبه‌رو ساخت، اما در نهايت اين شبكه‌ها به حيات خود ادامه دادند و اين روزها كار به جاي رسيده است كه فيلمسازان و تهيه‌كنندگان سينمايي و حتي تلويزيوني ما براي افزايش اقبال مردم به آثارشان دست به دامن همين ستاره‌هاي ترك شده‌اند.

ماجراي حضور تولگا هان سايشمن بازيگر نقش «چنار» سريال عمر گل لاله در فيلم «موج كوتاه رديف ۴۴۴» و كيوانچ تاتليتوگ بازيگر نقش كوزي در فيلم سينمايي «مجاني»، اين روزها به حضور بازيگران مشهور چند سريال مشهور ترك در كنار هم در يك فيلم سينمايي منتهي شده و قرار است فيلم سينمايي «شكار قهرمان» به كارگرداني پدرام بهرامي‌فر با حضور اركان پتكايا بازيگر نقش رضا در سريال ديلا خانم، ايميز زالي اوغلو بازيگر نقش ايزل، نورگل يسيلكي بازيگر سريال عشق و جزا و بيرجه آكالاي ايفاگر نقش حوا در شميم عشق در استانبول جلوي دوربين برود. اين طور كه از خبر‌ها بر مي‌آيد «شكار قهرمان» يك فيلم اكشن است كه طبق برنامه‌ريزي 95 درصد اين فيلم سينمايي در تركيه فيلمبرداري مي‌شود. فيلم داستان دو نوجوان ورزشكار را كه در رشته كيك بوكسينگ فعاليت مي‌كنند، روايت مي‌كند كه براي مسابقه‌اي به تركيه مي‌روند. بعد از مسابقه يك گروهك تروريستي آنها را مي‌دزدند تا بعد از پاك كردن حافظه آنها، اين دو نوجوان را تبديل به تروريست كنند. اينكه با اقبال مردم به سريال‌هاي تركيه‌اي، پاي بازيگران اين سريال‌ها به پرده‌هاي نقره‌اي سينماهاي داخلي هم باز مي‌شود، بيش از هر چيز باز مي‌گردد به ماجراي غاز بودن مرغ همسايه، اينكه مديران ما به خصوص در رسانه ملي بايد فكري به حال توليدات مخاطب‌پسند و جذاب براي آنتن داشته باشند تا كار به جايي نرسد كه ترك‌ها نه‌تنها ساعات شبانه تلويزيوني ما را از آن خود كنند، بلكه فروش فيلم‌هاي سينمايي هم در گرو توسل به حضور آنها مقابل دوربين باشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
1
1
گل بود به سبزه نیز آراسته شد
این هم هنرمند از نوع ترک تا کلکسیون هنرپیشه ها تکمیل شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار