کد خبر: 662844
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
این تصویر نشان می دهد که چگونه یک داعشی با انجام عملیات انتحاری به هلاکت می رسد. مفتیان این گروه تکفیری کشتار بی گناهان را تنها مسیر دست یابی به حوریان بهشتی می دانند. اما این بدبخت مستقیم به اسفل السافلین سقوط می کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
12
1
باسلام، خبر جالبی رو کارکردین فقط در باب تذکر خدمتتون عرض کنم که با توجه به حدیثی که از پیامبر گرامی اسلام داریم که با این مضمون میفرمایند "وای بر امت من که بخوان به جای خدا قضاوت کنند و بگن فلانی جاش در بهشت یا جهنم است"، به نظر بنده نباید آخر خبر رو با به درک واصل شدن این شخص به پایان میبردید. البته سوء تفاهم پیش نیاد بنده کاملاً از باطل بودن این گروه یعنی داعش مطلع هستم ولی باتوجه به این که یک سری افراد فریب خورده در این گروه فعالیت میکنند شاید بعضی هاشان یا شاید فقط این یک نفر مشمول رحمت خدا شود. ممکن است ایشان در لحظه آخر قبل مرگش توبه کرده باشه ولی چاره ای جز خودکشی نداشته، الله اعلم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
0
2
سلام باتوجه به اینکه جهنم دارای طبقات مختلف می باشد وفرد داعشی هم در اخرین لحظات عملا درضلالت بوده می تواندجزء مغضوبین باشد (خودشوبین داعشیا منفجر می کردیا یه جایی که مردم نبودند)وخداوند هم در عذاب تخفیف به او دهد بر فرض صحت حدیث آیااینجا مصداق دارد؟ ما باید دارای مبناهایی باشیم وگرنه دراخر معلوم نمیشه کی حق بوده وکی باطل.
عبد الله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
0
6
توبه اون موقع ديگه به درد نمي خورد . شما معناي توبه را درك نكرده ايد . پس با اين حساب در سپاهيان يزيد نيز ممكن است بعضي ها اين چنين توبه كرده باشند !!!! قطعا بدانيد اين افراد در جهنم فيها خالدون هستند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار