کد خبر: 661536
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
درخواست بسيج دانش آموزي از صاحبان قلم:
بمباران مدارسي كه در آن‌ها كودكان بي‌پناه و مادران رنج ديده پناه گرفته‌اند، ننگي ابدي براي رژيم نسل‌كش صهيونيستي و حاميان آن خواهد بود كه هيچ‌گاه از ياد ملل آزادي‌خواه جهان پاك نخواهد شد.
جوان آنلاین: در اين بيانيه آمده است: «آخرين پرده از جنايات ضد بشري اسراييل با كشتن كودكان و دانش‌آموزان و بمباران مدارس در مقابل چشم جهانيان نمايان شد. قبل از اين نيز اسراييل حملات ديگري به بيمارستان‌ها و مساجد صورت داده بود كه با سكوت مدعيان حقوق بشر و دول عربي- غربي روبه‌رو شد از اين رو فضا را براي انجام جنايتي جديد مناسب ديده تا به زعم خود مقاومت مردم غزه را درهم شكند. نتيجه سكوت مجامع بين‌المللي و دول مدعي حقوق بشر و انفعال دول عربي - اسلامي رنج و محنتي است كه كودكان معصوم و مادران مظلوم غزه تحمل مي‌كنند. مشاهده كودكان خردسالي كه در سردخانه‌هاي غزه آغشته در خون خود در سكوتي حزن‌انگيز فرو خفته‌اند، چنان قلب انسان را به درد مي‌آورد كه ناخودآگاه بر بانيان و حاميان اين جنايات لعن و نفرين مي‌فرستند، و خشمي عميق و نفرتي عظيم وجود انسان را نسبت به رژيم جنايت‌پيشه و كودك‌كش صهيونيستي فرا مي‌گيرد.

بمباران مدارسي كه در آن‌ها كودكان بي‌پناه و مادران رنج ديده پناه گرفته‌اند، ننگي ابدي براي رژيم نسل‌كش صهيونيستي و حاميان آن خواهد بود كه هيچ‌گاه از ياد ملل آزادي‌خواه جهان پاك نخواهد شد. از اين رو شايسته است صاحبان قلم و سخن بعد از اين، به جاي استفاده از واژه «رژيم اشغالگر قدس يا رژيم صهيونيستي» از واژه «رژيم كودك‌كش صهيونيستي» براي معرفي اين رژيم خونخوار و خبيث استفاده كنند و اجازه ندهند جنايات هولناك آن از افكار عمومي جهان دور شود.

دانش‌آموزان ايران اسلامي نيز سال آتي تحصيلي را با ياد و نام دانش‌آموزان مظلوم و بي‌پناه غزه آغاز خواهند كرد، دانش‌آموزاني كه عده زيادي از آن‌ها شهيد و يا مجروح شده و آن‌هايي نيز كه سالم مانده‌اند مدرسه‌اي براي تحصيل ندارند زيرا رژيم كودك‌كش صهيونيستي اكثر مدارس غزه را بمباران و تخريب كرده است. لذا آزادي‌خواهان جهان و صاحبان قلم و تريبون موظفند با بهره‌گيري از تمام امكاناتي كه در اختيار دارند زمينه مجازات اين رژيم را در مجامع بين‌المللي فراهم كنند و اجازه ندهند گذشت زمان، رژيم كودك‌كش صهيونيستي را از مجازات برهاند.

درود خداوند برمقاومت مردم غزه! درود خدا بر كودكان معصوم و مادران مظلوم و شجاع غزه! سلام و درود خداوند بر رزمندگان شجاع مقاومت و ننگ و نفرين بر جانيان خونخوار و كودك‌كش صهيونيستي و حاميان پيدا و پنهان آن‌ها كه باعث ننگ بشريت هستند.

بسيج دانش‌آموزي

9 مرداد 1393»


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
0
0
سگ هار کدخـدا که نتوانسته با یک بمـب کل سیستم دفاعی غزه را از کار بیاندازد! با شیـب ملایمی به جـان کودکـان بی گـناه افتـاده است!
مرگ بر کدخدا...
مرگ بر سگ کدخدا...
مرگ بر حامیان سگ کدخدا...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار