کد خبر: 661505
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
سخنگوی حماس خواستار کمک و الحاق نیروهای حزب الله در جنگ حماس علیه اسراییل شد.
خبرآنلاین: حماس در سومین هفته از تجاوز نیروهای رژیم صهیونیستی از حزب الله خواست که به کمک جنبش مقاومت حماس در جنگ علیه اسراییل بیاید.

موسی ابومرزوق، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: امید داریم حماس نیز در جنگ با اسراییل به ما بپیوندد. مرزوق گفت: ورود حزب الله می تواند تأثیر زیادی داشته باشد.

این در حالیست که سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله چند روز پیش اعلام کرده بود که مقاومت لبنان در کنار حماس است.

گفتنی است در حال حاضر نیروهای ارتش لبنان و صلح بانان سازمان ملل در مرز میان فلسطین اشغالی و لبنان به منظور جلوگیری از بروز هر نوع درگیری حضور دارند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
0
0
...! کم به حزب الله در سوریه لطمه نزده است ! همدردی حزب الله با حماس دلیلی برای افتادن حزب الله در دام نیست ! من هنوز هم به حماس مشکوک هستم ! این جنگ بالاخره تمام می شود ارزش ندارد حزب الله بیهوده در دام و مخمصه بیافتد بلکه بعد از این اگر اسرائیل به لبنان تجاوزی کرد باید چنان تا 2 سال آینده توان موشکی اش ده برابر شود که اگر جنگی درگرفت جز به نابودی قطعی اسرائیل منجر نشود ! اینکه حزب الله خود را در بلا اندازد و بعد هم در معرض خلع سلاح قرار گیرد بخاطر کمک خواهی بیجای حماس !! شاید هم خدعه خوداسرائیل باشد ! آش نخورده و دهان سوختن حزب الله خواهد بود حزب الله حداقل باید چنان کند که اگر روزی از میان رود آن روز اسرائیلی هم روی زمین نباشد ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار