کد خبر: 661396
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
شبکه خبری الجزیره سخنان رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران در نماز عید سعید فطر را به صورت مستقیم و به نقل از شبکه خبری العالم پخش کرد.
تسنیم: شبکه خبری الجزیره قطر سخنان حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب را در نماز عید سعید فطر به صورت مستقیم پخش کرد.

این شبکه سخنان امام خامنه‌ای را به نقل از شبکه خبری العالم پخش می‌کرد.

مقام معظم رهبری در سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین تاکیدکردند که امروز قضیه‌ی اول جهان اسلام و شاید دنیای انسانیت مسئله‌ی غزه است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: سگ هاری و گرگ درنده‌ای به انسان‌های مظلوم حمله کرده است؛ بشریت باید به این واکنش نشان دهد.

ایشان با اشاره به سخنان حامیان رژیم صهیونیستی در مورد خلع سلاح مقاومت فلسطن فرمودند: برخلاف گفته آنان که حماس و جهاد را باید خلع سلاح کنیم، همه دنیا و به‌خصوص دنیای اسلام موظفند هرچه می‌توانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
مهرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
4
درود فراوان بر رهبر ایران "که دشمن را
خوب شناخته اند.
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
1
خدا گواه است ! اگر بار بعدی که اسرائیل دست به تجاوز گری بزند ، مقاومت حزب الله لبنان یا سوریه با نقشه از پیش حساب شده و توان موشکی دستکم 10 ده برابر توان موشکی کنونی !! و یک راهبرد جدید (کارزار منسجم هم ضد هوایی و ضد بالگرد و پهپاد هم ضد دریایی و هم ضد رادار و هم ضد سنگرو استحکامات زیرزمینی،هم ضد ادوات زمینی) و برق آسا و غافلگیرانه معادل 10000 (ده هزار) فروند موشک نقطه زن با کلاهک دستکم 500 کیلو تا یک 1 تن (چه بهتر کلاهک نفوذگر و ضدسنگر هم باشد) به همه مراکز حساس و تاسیسات حیاتی سراسر اسرائیل در کمترین زمان(قبل از هوش آمدن متجاوز وشروع دلالی آتش بس حامیان اسرائیل ) شلیک کنند و همه را کاملاً پودر نمایند تا مهاجرت معکوس میلیونی صهیونیست ها به غرب آغاز و کار این رژیم جعلی انگلو صهیونی یکسره می شود و از داخل فلسطین هم گردان های ورزیده و مجهز جهاد اسلامی و حماس در کرانه باختری با نقشه قبلی قیام کنند و با پیشروی سریع و پاکسازی وجب به وجب همه فلسطین بازماندگان را اسیر و از مقامات صهیونیست و نظامیان یکی را زنده نگذارند ! و پرچم فلسطین را همه جا بر افرازند و جهان صلیبی صهیونی را در برابر کاری انجام شده و پایان یافته قرار دهند !!! انشاءالله تعالی .
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
1
خدا گواه است ! اگر بار بعدی که اسرائیل دست به تجاوز گری بزند ، مقاومت حزب الله لبنان یا سوریه با نقشه از پیش حساب شده و توان موشکی دستکم 10 ده برابر توان موشکی کنونی شان !! و یک راهبرد جدید (کارزار هماهنگ و همزمان هم ضد هوایی و ضد بالگرد و پهپاد هم ضد ناو و زیر دریایی و هم ضد رادار و هم ضد سنگر و استحکامات زیرزمینی،هم ضد ادوات زرهی و توپخانه زمینی و...) برق آسا و غافلگیرانه معادل 10000 (ده هزار) فروند موشک دقیق و نقطه زن با کلاهک دستکم 500 کیلو تا یک 1 تن (چه بهتر مقاومت در آینده کلاهک نفوذگر و ضدسنگر هم داشته باشند برای امکانات پنهان صهیونیست هازیر 100متری عمق زمین) به همه مراکز حساس و تاسیسات حیاتی سراسر اسرائیل در کمترین زمان(قبل از درآمدن متجاوز از گیجی ضربات و آغاز روند دلالی و دخالت حامیان متجاوز ! ) شلیک کنند و همه زیرساخت ها را کاملاً پودر نمایند تا با محو همه امکانات و تاسیسات ضروری زندگی به ناچار مهاجرت معکوس میلیونی صهیونیست ها به غرب آغاز و کار رژیم جعلی صهیونی تمام میشود و از داخل فلسطین هم گردان های ورزیده و مجهز و انبوه جهاد اسلامی و حماس در کرانه باختری با نقشه قبلی قیام کنند و با پیشروی سریع و پاکسازی وجب به وجب همه فلسطین بازماندگان از مقامات صهیونیست و نظامیان! صهیونیست و حامیان غربی- عربی اسرائیل همه را اسیر و گروگان بگیرند برای تخلیه اطلاعات ، محاکمه و تقاص جنایات! و پرچم فلسطین را همه جا بر افرازند و جهان اهریمنی صلیبی صهیونی سلفی را در برابر عمل انجام شده و کاری پایان یافته قراردهند!!!
به امید آن سپیده دم درخشان! انشاءالله تعالی .
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
1
خدا گواه است ! اگر بار بعدی که اسرائیل دست به تجاوز گری بزند ، مقاومت حزب الله لبنان یا سوریه با نقشه از پیش حساب شده و توان موشکی دستکم 10 ده برابر توان موشکی کنونی شان !! و یک راهبرد تازه (کارزار هماهنگ و همزمان هم ضد هوایی و ضد بالگرد و پهپاد هم ضد ناو و زیر دریایی و هم ضد رادار و هم ضد سنگر و استحکامات زیرزمینی،هم ضد ادوات زرهی و توپخانه زمینی و...) برق آسا و غافلگیرانه معادل 10000 (ده هزار) فروند موشک دقیق و نقطه زن با کلاهک دستکم 500 کیلو تا یک 1 تن (چه بهتر مقاومت در آینده کلاهک نفوذگر و ضدسنگر هم داشته باشند برای امکانات پنهان صهیونیست هازیر 100متری عمق زمین) به همه مراکز حساس و تاسیسات حیاتی سراسر اسرائیل:بندرها وسکوهای دریایی، فرودگاهها ، نیروگاههای برق ، پالایشگاه و پتروشیمی ، مراکز مخابرات و رادار ،انبارهای تسلیحات و سیلوهای موشک ،آشیانه های هواپیما ، اسکله های زیردریایی ،ایستگاههای راه آهن ، راهها وپل ها ،رادیو تلویزیون ،پادگان ها وکارخانه و انبارهای تسلیحات ، مراکز موساد و شین بت ، مقرهای سیاسی ، هر 7 نیروگاه اتمی ، مقرهای فرماندهی و کنترل و...همگی کاملاً منهدم و با خاک یکسان گردد! در کمترین زمان(قبل از درآمدن متجاوز از گیجی ضربات و آغاز روند دلالی و دخالت حامیان متجاوز ! ) شلیک کنند و همه زیرساخت ها را کاملاً پودر نمایند تا با محو همه امکانات و تاسیسات ضروری زندگی به ناچار مهاجرت معکوس میلیونی صهیونیست ها به غرب آغاز و کار رژیم جعلی صهیونی تمام میشود و از داخل فلسطین هم گردان های ورزیده و مجهز و انبوه جهاد اسلامی و حماس در کرانه باختری با نقشه قبلی قیام کنند و با پیشروی سریع و پاکسازی وجب به وجب همه فلسطین بازماندگان از مقامات صهیونیست و نظامیان! صهیونیست و حامیان غربی- عربی اسرائیل همه را اسیر و گروگان بگیرند برای تخلیه اسرار نهانی تاسیس اسرائیل !! در دل جهان اسلام !!! و محاکمه و تقاص جنایات! و سپس پرچم فلسطین را بجای ستاره شش پر شیطان!!! همه جا بر افرازند و جهان اهریمنی صلیبی صهیونی سلفی را در برابرعمل انجام شده و کاری پایان یافته قراردهند!!!به امید محواسرائیل،انگلیس وآمریکا.
کیمیا
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
1
سلام و درود خداوند بر رهبر معظم ایران
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
0
2
بسم الله القاصم الجبارین ! اسرائیل فقط با دهها هزار سجیل یا دهها هزار فاتح 110 یا دهها هزار قیام یا دهها هزارموشک عاشورا نابود می شود ولا غیر ! ...
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
0
1
فرمایش فارسی را با ات عربی جمع بسته اید ! ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
0
1
بسم الله القاصم الجبارین !
شتر سواری دولا دولا نمی شود ! یقیناً ریشه کنی و محو اسرائیل با سلاح های متعارف ! به شلیک دقیق دستکم دهها هزارموشک سجیل یا دهها هزار موشک قیام یا دهها هزار موشک عاشورا و یا دهها هزار فاتح 110 نسل 4 (به دست حزب الله) نیاز دارد ولا غیر ! ا... باید شیوه ناقص کنونی دگرگون شود ! آمادگی نسبی برای رویارویی سرنوشت ساز کافی نیست ! آمادگی مطلق نیاز است ! مقاومت باید درحد بالاتراز نابودی کامل اسرائیل مجهز وآماده باشند تا پس از تجاوزگری بعدی ، قطعاً اثری از اسرائیل روی زمین باقی نگذارند !!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار