کد خبر: 660684
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اردبیل خبر داد:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات تابستانی تاکنون نجاتگران جمعيت هلال احمراستان اردبيل به 130 نفر از مسافران امداد رسانی كرده‌اند.
حسن صادقی در گفت‌و گو با خبرنگار جوان در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح امداد و نجات تابستانی از 15 خرداد ماه سال جاری آغاز شده است20 پايگاه ثابت، موقت و سیار جمعیت هلال احمر استان در 45 روز گذشته به 29 مورد از حوادث جاده‌ای امدادرسانی کرده‌اند.

وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات امدادی به مسافران در قالب عملیات ایمن‌سازی، جست‌و جو و نجات، آزادسازی و انتقال مصدومان در حوادث احتمالی عنوان کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این مدت 130 نفر دچار حادثه شده‌اند که 125 نفر از آنان آسیب دیده بودند.

صادقی گفت: 12 نفر از مصدومان این حوادث درمان سرپایی شده، 25 نفر به مراکز درمانی منتقل و 42 نفر در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری اسکان داده شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: اكيپ‌های امداد و نجات جمعيت هلال احمر متشكل از 116 نجاتگر و پرسنل در غالب 37 تیم عملیاتی با 21 دستگاه آمبولانس، خودرو ست نجات در طرح تابستانی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار جوان در اردبیل بیان کرد: این طرح با همکاری دستگاه‌های امدادرسان از جمله اورژانس، پلیس راه و راه شهرسازی به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر