کد خبر: 660432
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
دادستان رامیان خبر داد:
در استان گلستان طی سال گذشته21 پرونده قتل به رضایت ختم شده که مادر شهیدی نیز در بین رضایت دهندگان به چشم می خورد.

جعفر ابراهیم نیا روشن گفت : قاتل مرحوم علیرضا سوخته سرائی بعد از حضور در منزل وی و جر و بحث بر سر مسائل مالی با وی درگیر شده و وی را با اسلحه شکاری به قتل رسانده و متواری می شود اما پس از گذشت چند روز خود را به ماموران انتظامی معرفی و بعد از اقرار به جرم به زندان رفته و از آن زمان تا به امروز در زندان به سر می‌برد.

وی  در ادامه افزود: هم اکنون پس از گذشت 11 سال از وقوع جرم مادر و همسر مقتول به خاطر یاد شهید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با تلاش های مسئولان قضایی شهرستان رامیان و همکاری اقوام و بزرگان محل از قصاص قاتل خود داری کرده و وی را بخشیدند.

رئیس دادگستری رامیان نیز در این باره گفت : بهتر است مردم قبل از انجام کاری به ویژه ارتکاب به جرمی به عواقب آن اندیشیده و بدانند که همیشه پیشگیری بهتر از درمان آن است.

عباس آریان پور تصریح کرد: بهتر است در این ماه پر فضیلت که ماه نزول قرآن ،عبادت و خود سازی است به رفتار و اعمال خود بیشتر توجه کرده و همیشه دور اندیش باشیم و آموزه های دینی و رفتار بزرگان را سرلوحه اعمال خود قرار دهیم و بدانیم که صبرو تامل در هر عملی سبب موفقیت می شود.

طبق اعلام اداره کل زندان های استان گلستان در یک سال اخیر بیست و یک پرونده قتل به رضایت ختم شده و جوانانی از قصاص نفس رهایی یافته اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر