کد خبر: 660360
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
خبرگزاری تسنیم: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که آخرین آمار ۱۵ روز تجاوز هوایی، زمینی و دریایی ارتش اسرائیل به نوار غزه به بیش از ۶۰۴ شهید و ۳۷۰۰ مجروح رسیده است.
تسنيم: ارتش رژیم اسرائیل طی روزهای گذشته صدها بار به نوار غزه حمله کرده است، در این حملات، چند صد منزل مسکونی نیز مورد هدف قرار گرفتند، که بر اثر آن 604 فلسطینی شهید و بیش از 3700 فلسطینی دیگر هم زخمی شدند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در ساعات اولیه پانزدهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، 12 فلسطینی شهید و 70 نفر دیگر نیز زخمی شدند، همچنین این رژیم در ادامه حملات وحشیانه خود، سحرگاه امروز مسجد «شهداء الاقصی» در شهر غزه را نیز بمباران کرد.

همچنین ارتش رژیم اسرائیل بامداد یک‌شنبه محله الشجاعیه شهر غزه را با واحدهای توپخانه خود هدف قرار داد که در جریان آن 72 نفر شهید و 400 نفر زخمی شدند.

برای اولین بار مقاومت فلسطین درگیری‌ها را به عمق سرزمین‌های اشغالی کشانده است و منابع خبری از نفوذ نیروهای مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین و درگیری با ارتش اسرائیل خبر داد.

تنش‌ها بین رژیم اسرائیل و فلسطینی‌ها پس از آن شدت گرفت که یک نوجوان فلسطینی به‌نام محمد ابوخضیر در شرق بیت‌المقدس زنده زنده سوزانده شد.

این اتفاق پس از آن رخ داد که جسد سه شهرک‌نشین اسرائیلی حوالی روستای حلحول در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری پیدا شد، تل‌آویو حماس را مسئول مرگ این سه نفر می‌داند، با این وجود، حماس این اتهام را رد می‌کند.

رژیم اسرائیل با محاصره نوار غزه، حدود یک میلیون و 700 هزار ساکن این منطقه را از حقوق اساسی خود همچون آزادی تردد، داشتن شغل با حقوق مناسب و بهداشت و آموزش محروم کرده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
0
به نام خدا - مولا علی (ع) : الشر لا یدفع الا بالشر !! تنها زور چاره زور است و تنها زهر درمان زهر است !!
این غده سرطانی بدخیم شده (اسرائیل) درمان سنگین و تهاجمی می خواهد ! همه باید تنها برای نابودی اسرائیل و حامیان پلیدش برنامه ریزی کنیم و توانایی مقاومت چه حزب الله چه جهاد اسلامی چه سوریه بدون ادعا باید دهها برابر توان کنونی افزایش یابد ! باید دستکم 000/10موشک با کلاهک 1 تن و خطای زیر 25 متر به مراکز حیاتی اسرائیل شلیک شود ! همه بندرها وسکوهای دریایی، فرودگاهها ، نیروگاههای برق ، پالایشگاه و پتروشیمی ، مراکز مخابرات و رادار ،انبارهای تسلیحات و سیلوهای موشک ،آشیانه های هواپیما ، اسکله های زیردریایی ،ایستگاههای راه آهن ، راهها وپل ها ،رادیو تلویزیون ،پادگان ها وکارخانه و انبارهای تسلیحات ، مراکز موساد و شین بت ، مقرهای سیاسی ، هر 7 نیروگاه اتمی ، مقرهای فرماندهی و کنترل و...همگی کاملاً منهدم و با خاک یکسان گردد!و این مهم هرگز با پرتاب راکت های ضعیف و کم دقت شدنی نیست!
اگر قدرتی داشتم ! برای برگرداندن ورق جنگ به نفع مردم مظلوم غزه و جنوب لبنان با سخاوت تمام :
1- 10000 فروند موشک نسل 4 فاتح 110 !
2- 1000 فروند موشک پدافند ضدهوایی صیاد شیرازی
3- 2000 فروند ضدهوایی دوش پرتاب میثاق و 500 فروند ضد بالگرد قائم
4- 2000 فروند ضد زره توفان نسل پنجم
5 - 250 فروند موشک ضد ناو خلیج فارس
6- 2000 فروند پهپاد شناسایی ، بمب افگن رادار گریز
7- 100000 سلاح انفرادی مدرن برای درگیری های چریکی موثر
8- جایگزینی دهها هزار زلزال و نازعات بجای راکت های کم اثر بی دقت و منحنی زن !
بی درنگ به حزب الله و جهاد اسلامی می دادم تا ورق جنگ به نفع مظلومان برگردد !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار