کد خبر: 660257
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
شهردار تهران با قدردانی از مقاومت مردم غزه در برابر تهاجم رژیم صهیونیستی، این پایداری را در ادامه مقاومت‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه دانست که نتیجه آن پیروزی مردم مظلوم فلسطین است.
مهر: محمدباقر قالیباف شامگاه دوشنبه ۳۰ تیر ماه در مراسم افطار با هنرمندان که در خانه هنرمندان برگزار شد در پاسخ به خبرنگار مهر درباره پیام خود به مردم غزه گفت: من به سهم خود از مقاومت شجاعانه مردم غزه که در مقابل تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی انجام شده و این ملت با همه توان در مقابل هجوم و تجاوز این رژیم اشغالگر مقاومت می‌کند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تاریخ همیشه نشان داده که حق پیروز است و ظلم محکوم به شکست و نابودی. همچنین تاریخ خاورمیانه نشان داده است که هر زمان ملت مسلمان توانسته به درستی مقاومت کند پیروزی نصیبش شده و هر زمان که مقاومت نکرده و از مبارزه دست برداشته طبیعتا ظلم بیشتر توسعه پیدا کرده است.

شهردار تهران با تاکید بر ادامه مقاومت‌ها در غزه بیان کرد: من امیدوارم این مقاومت مثل مقاومت ۲۲ روزه و مثل مقاومت ۳۳ روزه ادامه پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشا‌ءالله وعده الهی پیروزی است و امیدوارم در این ماه مبارک شاهد پیروزی مردان شجاع و مقاوم غزه باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار