کد خبر: 659806
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان از ثبت نام بیش از 26 هزار و 215 دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان در سامانه سناد خبر داد.

سید سعید موسوی با بیان اینکه از این تعداد دانش آموز 22 هزار و 84 نفر در مدارس شهرداری و چهار هزار و 131 نفر در مدارس روستایی ثبت نام کرده اند ، افزود : 20 هزار و 474 دانش آموز درمدارس ابتدایی ، 2 هزار و 441 دانش آموز در مدارس متوسطه اول ، 2 هزار و 428 دانش آموز در مدارس نظری و پیش دانشگاهی و 872 دانش آموز نیز در مدارس فنی و حرفه ای و کار  و  دانش اقدام به ثبت نام کرده اند .

 موسوی با اشاره به اینکه کار ثبت نام دانش آموزان ابتدای از اول خرداد ماه و در مقطع متوسطه و شاخه کاردانش و فنی و حرفه ای از 17 خرداد ماه سال جاری آغاز شده  گفت:  ثبت نام از هنرجویان هنرستان ها بدون لحاظ محدوده جغرافیایی بر اساس ضوابط موجود انجام می شود .

سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان با تاکید بر اینکه دریافت هر گونه وجهی تحت عنوان شهریه و با کمک هزینه تحصیلی به استثنای وجود مربوط به بیمه و کتب درسی در هنگام ثبت نام ممنوع است افزود: همچنین دریافت هر گونه وجه برای کلاس های فوق برنامه ، مجلات رشد و با آزمون های امتحانی تا پایان شهریور ما ممنوع است .

وی افزود : مدیران مدارس وظیفه دارند بخشی از ظرفیت مدرسه را برای ثبت نام دانش آموزان شهریور ماه (تجدیدی ها ) اختصاص دهند و از تکمیل کردن ظرفیت کامل مدرسه قبل از موعد مقرر پرهیز کنند .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار