کد خبر: 659648
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان به همراه معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از مرکز جامعه العباس جانبازان خراسان رضوی بازدید کرد.

در این بازدید صمیمی که با حضور اعضا هیئت مدیره جامعه العباس و هیئت رئیسه همایش ملی مدیریت جهادی برگزار شد، سرابی جامعه العباس را مصداق عینی مدیریت جهادی دانست و گفت: فعالیت های جامعه العباس همیشه به دور از هیجانات سیاسی بوده است از این رو به طور حتم برگزاری همایش ملی مدیریت جهانی توسط این مرکز، اتفاق تاثیرگذاری در عرصه مدیریت جهادی خواهد بود.

همچنین محمد نخعی، مدیر جامعه العباس خراسان رضوی ضمن عرض خوش آمد به مدیر کل و معاونین فرهنگی ایشان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان در زمینه معرفی این موسسه بیان کرد: مرکز جامعه العباس از سال 1380 فعالیت های خود را آغاز کرده که فعالیت رسمی خود را پس از ثبت در سال 1384 در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ادامه داده است.

وی با بیان اینکه جامعه العباس استان 14 شعبه در شهرستان های مختلف دارد، به همایش ملی مدیریت جهادی توسط این مرکز اشاره کرد و افزود: اولین مدیر جهادی رهبر معظم انقلاب هستند.

همچنین محمدرضا احمدزاده کرمانی، معاون جامعه العباس با اشاره به این مطلب که مدیریت جهادی گره خورده با وضعیت ایثارگران است، گفت: جامعه العباس در راستای تحقق شعار سال، برگزاری همایش مدیریت جهادی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این همایش مدیریت فعلی و مدیریت آینده شهر و کشور برای استفاده از متد مدیریتی مد نظر رهبری در دستور کار قرار گرفته است.

رحمان میرزائیان، عضو هیئت رئیسه و مدیر همایش ملی مدیریت جهادی نیز با بیان اینکه برنامه های همایش ملی مدیریت جهادی از ابتدای تیرماه آغاز شده است، افزود: در ابتدای کار وب سایت همایش ایجاد شد که در مراحل بعد بحث تهیه و جمع آوری مقالات و کتاب های مرتبط با مدیریت جهادی در دستور کار قرار دارد.

میرزائیان زمان برگزاری این همایش را هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: همایش ملی مدیریت جهادی یک برنامه 2 روزه خواهد بود که 30 نفر از اساتید کشوری برای حضور در این همایش و ارائه مقاله دعوت شده اند.

دکتر غلامرضا قنبری، عضو عضو هیئت رئیسه مدیریت جهادی نیز در این جلسه با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور دچار تحریم ها و مشکلات بزرگی است، تاکید کرد: دستاورد همایش ملی مدیریت جهادی باید شاخصه هایی باشد که بتوان در حوزه اداره کشور و برون رفت از وضعیت فعلی به صورت عملی به کار گرفته شود.

حسین مسگرانی، معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز بیان کرد: مدیریت یعنی اینکه ما از امکانات موجود بیشترین بهره برداری را داشته باشیم و با حداقل هزینه بیشترین نتیجه را بگیریم.

وی با بیان اینکه همایش ملی مدیریت جهادی، ترویج جریان و فرهنگ جهادی را به همراه دارد، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بحث انتشارات و کتاب می تواند با برگزار کنندگان این همایش همکاری کند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار