کد خبر: 659647
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از مدیریت جهادی است و هیات جامعه العباس یک مصداق عینی در این زمینه است.

سید سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، بااس شاره به اينكه  تشكلل هایی همچون جامعه العباس، مصداق عینی مدیریت جهادی هستند، اظهار کرد: از فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری که در حرم مطهر رضوی فرمودند، اینطور برداشت می شود که امید اصلی در زمینه فرهنگ و اقتصاد باید به اینگونه تشکل های مردمی باشد، زیرا که به طور حتم اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری همایش ملی مدیریت جهادی توسط هیات جامعه العباس گفت: فعالیت های جامعه العباس همیشه به دور از هیجانات سیاسی بوده است و به طور حتم این همایش، اتفاق تاثیرگذاری در عرصه مدیریت جهادی خواهد بود.

سرابی با تاکید بر این مطلب که هر اقدامی که در مسیر مدیریت جهادی انجام می شود نباید درگیر هیجانات سیاسی شود، خاطر نشان کرد: باید با عزم و جدیت و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تحقق شعار سال گام برداشت.

وی در پایان تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در حد توان هر اقدامی در جهت حمایت از این مرکز و همایش ملی مدیریت جهادی انجام خواهد داد.

خاطرنشان می شود همایش ملی «مدیریت جهادی» در ایام هفته دفاع مقدس در مشهد مقدس، پایتخت معنوی ایران اسلامی توسط جامعه العباس جانبازان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار