کد خبر: 659473
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
مدیر‌کل استاندارد استان اردبیل:
مدیر‌کل استاندارد استان اردبیل گفت:‌ در پی نظارت و بازرسی از شهرهای بازی استان اردبیل از فعالیت هشت دستگاه تجهیزات شهربازی به علت نواقص موجود ممانعت شد.
هاشم علایی در گفت‌و گو با خبرنگار جوان در اردبیل اظهار کرد: به دلیل اهمیت سلامتی و ایمنی جامعه بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته توسط شرکت بازرسی مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران از فعالیت تعداد هشت دستگاه از وسایل شهربازی غیر استاندارد از جمله کشتی صبا کودک، قالیچه (رنگین کمان) و سورتمه جلوگیری شد.

وی گفت: بر اساس گزارش شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران که در راستای اصل 44 قانون اساسی فعالیت می‌کنند تجهیزات شهربازی به دلیل عدم رفع نواقص موجود و همچنین عدم انطباق با استانداردهای ملی پلمپ شد.

مدیر‌کل استاندارد استان اردبیل از دستور سریع دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل در برخورد با تجهیزات شهربازی غیر استاندارد و همچنین شهردار اردبیل تقدیر و تشکر کرد.

علایی ادامه داد: با حمایت از سرمایه‌گذاری در این بخش که بدون شک موجب ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار می‌‌شود با هرگونه فعالیت تجهیزات شهرهای بازی فاقد گواهی ایمنی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

این مسئول در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار جوان در اردبیل عنوان کرد: با توجه به اینکه گواهی ایمنی تجهیزات شهربازی باید در محل دستگاه نصب شده باشد از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تجهیزات شهربازی بدون گواهی ایمنی علاوه بر پرهیز از استفاده از آنها حتماً با شماره تلفن گویای 1517 و شماره تلفن ثابت 8- 7741157 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر