کد خبر: 658992
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو وقوع حریق در یکی ار قطار های خط 2 را رد کرد و گفت: «اتصال برق در مقاومت سقفی یکی از قطارها باعث ایجاد جرقه و دود شده است.» صبح امروز مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مصدومیت 9 مسافر در حادثه امروز مترو خبر داده بود.
به گزارش مهر، محسن نایبی  با بیان این مطلب افزود: این اتفاق در یکی از قطارهای خط 2 مترو بین ایستگاه های بهارستان و ملت رخ داد و عده ای از مسافران با احتمال اینکه آتش سوزی رخ داده دچار ترس شده و از همانجا با آتش نشانی تماس گرفته اند.
 
وی افزود: تعدادی از مسافران هم در اثر ترس در ورودی قطار را باز کرده و از طریق تونل خود را به ایستگاه رسانده اند که در همین حین چند نفر از مسافران در اثر برخورد پاهایشان به ریل و آهن دچار مصدومیت جزئی شدند که در تماس با اورژانس تهران مصدومیت آنها برطرف شد.
 
نایبی با بیان اینکه بعد از این اتفاق راهبران قطار هم با اعلام این مسئله از مسافران خواسته اند تا خونسردی خود را حفظ کنند، اضافه کرد: پس از چند دقیقه این مشکل از سوی تکنسین فنی مترو حل شد و شرایط خط 2 به حالت عادی بازگشت.

صبح امروز مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مصدومیت 9 مسافر در حادثه امروز مترو خبر داد.
 
حسن عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح حادثه صبح امروز خط 2 مترو تهران گفت بلافاصله پس از دریافت این خبر نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان داده است که یکی از لنت‌های عقب قطار دچار حریق شده بود که مردم به دلیل ترس از آتش‌سوزی به درهای خروجی هجوم آوردند.
 
وی با بیان اینکه مردم اقدام به شکستن شیشه‌های مترو کرده و سعی در خروج داشتند، گفت: متاسفانه 9 نفر در اثر ازدحام مصدوم شدند که به بیمارستان‌های سینا و امام خمینی منتقل شدند.
 
به گفته عباسی این مصدومیت ناشی از ازدحام مردم بوده است و برخی از خبرها مبنی بر سوختگی صحت ندارد.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داود سجادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
0
0
با سلام
ای کاش مسولان با مزدم صادق بودنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار