کد خبر: 658894
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
فرمانده انتظامی استان مرکزی از آغاز مرحله جدید طرح انضباط اجتماعی در استان مرکزی خبر داد.

سردار عزیزالله ملکی گفت: طرح انضباط اجتماعی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی جامعه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی است که از 15 تیر ماه شاهد مرحله جدید این طرح هستیم.

وی افزود: برخورد قاطع با هنجارشکنان، تلاش در راستای بهبود رفتار ترافیکی شهروندان به منظور کاهش تصادفات، برخورد با موتورسواران خطر‌آفرین و نظارت بر سفره‌خانه‌ها از مهم‌ترین موضوعاتی است که در این طرح به صورت جدی به آن پرداخته خواهد شد.

ملکی با بیان اینکه رفتار ترافیکی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه‌یافتگی جامعه است، گفت: برخورداری جامعه از نظام ترافیکی ایمن و کارآمد به عنوان یک عامل زیربنایی و زیرساختی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و نقش موثری در ارتقای جامعه دارد.

وی افزود: متاسفانه عدم توجه به رفتار ترافیکی مناسب همواره موجب نگرانی و تالم خانواده قربانیان حوادث رانندگی و هزینه کرد منابع ملی در سوانح رانندگی می‌شود که پلیس در تلاش است از میزان آن بکاهد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه موتور سواران متخلف یکی از مصادیق نابسامانی ترافیکی هستند، گفت : متاسفانه گاها برخی از موتور سواران با هنجار شکنی، مزاحمت و سلب آسایش عمومی موجب نارضایتی شهروندان شده که در این راستا مرحله جدید طرح ساماندهی و برخورد با موتورسواران متخلف در مرکز استان آغاز شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین از ساماندهی و نظارت بر سفره‌خانه‌های سنتی خبر داد و افزود: نظارت و ساماندهی سفره‌خانه‌های سنتی، جمع‌آوری قلیان و برخورد با سفره‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های متخلف از برنامه‌های مهم پلیس در این طرح است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار