کد خبر: 658881
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان تنگستان با بیان اینکه پیشنهاد ایجاد تاسیسات آب شیرین‌کن در شهر دلوار ارائه شده گفت: با اجرایی شدن این طرح مشکل آب شهر دلوار و روستاهای همجوار برطرف می‌شود.

نوذر بیغش در نشست بررسی وضعیت آبرسانی به تنگستان با اشاره به اینکه شهر اهرم دارای 95 کیلومتر شبکه‌آبرسانی است گفت: 25 کیلومتر از این شبکه نیاز به نوسازی دارد و این در حالی است که 20 کیلومتر از این شبکه اصلاح شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته چهار کیلومتر از شبکه آبرسانی شهراهرم نوسازی شد گفت: سال گذشته برای نوسازی هشت کیلومتر شبکه آبرسانی شهر اهرم اعتباراتی مصوب شد که با تخصیص بخشی از آن 50 درصد این طرح اجرایی و چهار کیلومتر از شبکه آبرسانی شهر اهرم نوسازی شد.

سرپرست امور آب و فاضلاب تنگستان با بیان اینکه 25 کیلومتر از شبکه آبرسانی شهر اهرم نیازبه نوسازی دارد افزود: با توجه به اهمیت اصلاح و نوسازی شبکه آبرسانی در توزیع عادلانه آب باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت آبرسانی شهر اهرم بدون نوبت بندی است، افزود: اکنون آب شهر اهرم از طریق خط آبرسانی کوثر تامین و بوسیله مخزن ذخیره پنج‌هزار متر مکعبی توزیع می‌شود.

بیغش از پیشنهاد ایجاد تاسیسات آب شیرین‌کن در شهر دلوار خبر داد و تاکید کرد: با انتخاب پیمانکار و سرمایه گذار و اجرایی شدن این طرح مشکل آب شهر دلوار و روستاهای همجوار برطرف می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه پنج درصد شبکه آبرسانی دلوار نیاز به اصلاح و نوسازی دارد گفت: طول شبکه توزیع شهر دلوار 30 کیلومتر است که روزانه یک‌هزار و 450 متر مکعب آب از طریق شبکه آبرسانی در شهر دلوار توزیع می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار