کد خبر: 658855
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
بزرگترین رویداد قرآنی در قالب نخستین نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان اسلامشهر به مدت 10 شب در محل مصلی این شهر برگزار می شود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر گفت: این نمایشگاه قرآنی در محل مصلی نماز جمعه اسلامشهر ، در تاریخ 21 تیرماه همزمان با چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان با ارائه برنامه های متنوع فرهنگی هنری قرآنی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و علاقمندان به قرآن کریم افتتاح خواهد شد .

صادق محمدزاده افزود: ‌این نمایشگاه از دو بخش اصلی و جنبی تشکیل شده که در بخش اصلی محصولات موسسات قرآنی، ادعیه ، انتشارات ، کرسی های تلاوت ، تواشیح، عرضه محصولات فرهنگی، مسابقات متنوع فرهنگی قرآنی ، نمایشگاه تابلوهای کتابت قرآن کریم ،عفاف و حجاب ، نمایشگاه کودکان عرضه می گردد .

وی ادامه داد: برپایی اینگونه نمایشگاه ها در ماه بهار قرآن زمینه های آشناشدن هر چه بیشتر افراد با آموزه های دینی و انتقال معارف قرآن و اهل بیت (ع) فراهم می کند .

محمدزاده گفت: نمایشگاه های قرآن با ایجاد فضایی قرآنی ، دسترسی افراد را به کتب قرآنی و محصولات فرهنگی آسانتر و امکان بهره مندی علاقمندان را از برنامه های ویژه و متنوع این ایام با مضامین و مفاهیم قرآنی فراهم می سازد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر با بیان اینکه سنجش و شناسایی استعدادهای قرآنی به ویژه نسل جوان توسط کارشناسان قرآنی حاضر در نمایشگاه در ماه نزول قرآن یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه فرهنگی قرآنی است افزود: برپایی این نمایشگاه در شهرستان اسلامشهر، بعنوان یکی از قطبها و شهرهای قرآنی کشور با توجه به حضور پتانسیلهای بل القوه در زمینه قرآن ، زمینه های رشد و توسعه بیشتر ترویج فرهنگ قرآن را در بین علاقمندان به کتاب آسمانی مسلمانان افزایش خواهد داد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار