کد خبر: 658458
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
فرماندار هندیجان کمبود اعتبار را مانع اصلی عمران و آبادانی روستاهای هندیجان دانست.

احمد جعفری نسب با بیان اینکه فرمانداری شهرستان هندیجان خواستار افزایش اعتبارات ارزش افزوده به دهیاران شده است زیرا با این تخصیص ، توسعه و پیشرفت روستاها سریع تر انجام می شود گفت: تشکیل دهیاری در یک روستا به معنای خودکفایی آن روستاست و با خود کفایی روستاها زمینه توسعه فرهنگی و عمرانی فراهم می شود .

وی افزود : شهرستان هندیجان دارای 21 دهیاری فعال است که دهیاران این دهیاری ها به خدمت رسانی به اهالی روستا ها مشغول هستند .

جعفری نسب از کلیه دهیاران خواست با طرح و برنامه پیگیر مشکلات روستاهای خود باشند و این مشکلات را با مسئولان در میان بگذارند چون هدف رفع مشکلات و دغدغه های مردم است .

وی با بیان اینکه در هیچ کدام از روستاهای هندیجان طرح های هادی به طور کامل اجرا نشده است و اجرای ناقص آن خود مشکلاتی را برای اهالی روستاها بوجود آورده، کمبود آب شرب و خانه های بهداشت و پزشک را از مشکلات کلیه روستاها اعلام کرد و گفت: کمبود آب کشاورزی مشکلات بسیار زیادی را بر بخش کشاورزی و کشاورزان این شهرستان ایجاد نموده است .

هندیجان با حدود 36 هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای تاریخی ایران با قدمتی بیش از سه هزار سال ، در جنوب شرقی استان خوزستان و در 70 کیلومتری جنوب شرقی بندر ماهشهر واقع شده است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار